Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
prosím o zjištění, kde by se mohla nacházet moje zásilka. V pondělí 11.11.2024 mi měl přijet balíček ***.
Ráno mi přišla sms, že se mi má doručit zásilka od 11-13 h.
Balíček přišel zřejmě z Německa. cca 1 kg.
Po určené době mi přišlo oznámení, že byl balíček doručen. (řidič mi ani nevolal)
Druhý den jsem volala řidiči, kde nechal moji zásilku.
Poprvé mi sdělil, že předal balíček na náš příjem. Za chvílí volal znova, že vlastně na přijmu nebyl, ale šel na vrátnici (my ani vrátnici nemáme).
Psala jsem mu znovu, aby to předal dále a zjistil, kde se balíček nachází a jestli ho vůbec měl u sebe, ale už bohužel bez odezvy.
Děkuji moc za odpověď a případné řešení
Hezký den
Klárová Tereza
Klasicky balíček ze Sheinu, č. zásilky - ***
Určitě bych byla ráda, kdyby se našel balíček a byl mi znovu doručen. Pokud by se nenašel poprosila bych o vrácení peněz. (hodnota balíčku).
Určitě pošlu všechny potřebné informace co k tomu bude potřeba.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular, tak jak zde již spotřebitel dle popisu stížnosti učinil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.