Společnost


INDITEX Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79326Objednávka ze dne 22.10. nedodána, ztracena, stále , opakovaně jsem si objednávala hovor a komunikovala, v aplikaci se po domluvě o vrácení peněz objevila zpráva o vráceném( nevráceném ) zboží, potvrzení o vtácení peněz ani peníze stále nemám. Zadržují mo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2024, před měsícem

Hana Suchánková

Znění stížnosti

Objednávka ze dne 22.10. 2024 nedodána, údajně ztracena. Objednala jsem si na jejich výzvu už poněkolikáté hovor. V aplikaci se objevil záznam zboží vráceno 11.11. 2024. Potvrzení žádné o návratu peněz po opakovaných telefonátech stále nemám( tutíž ani peníze). Zadržují moje peníze, přesto, že zboží nedodali.
Zvažuji informovat svého právníka, kontaktovat Inditex ve Španělsku( na českou pobočku kontakt neexistuje. Též ČOI,varovat zákazníky přes sociální sítě.


Produkt

Objednávka Zara online č *** ze dne 22.10. 2024.


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, tudíž jako normálně potvrzení o návratu peněz mailem, poté bankovní transakcí.
Normálně při vracení zboží a refundaci to tak chodí.
Nevím, proč zadržují moje peníze, když nedodali zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2024 10:55, před měsícem

Spotřebitelka nás informovala, že jí byly peníze vráceny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.