Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Objednávka ze dne 22.10. 2024 nedodána, údajně ztracena. Objednala jsem si na jejich výzvu už poněkolikáté hovor. V aplikaci se objevil záznam zboží vráceno 11.11. 2024. Potvrzení žádné o návratu peněz po opakovaných telefonátech stále nemám( tutíž ani peníze). Zadržují moje peníze, přesto, že zboží nedodali.
Zvažuji informovat svého právníka, kontaktovat Inditex ve Španělsku( na českou pobočku kontakt neexistuje. Též ČOI,varovat zákazníky přes sociální sítě.
Objednávka Zara online č *** ze dne 22.10. 2024.
Požaduji vrácení peněz, tudíž jako normálně potvrzení o návratu peněz mailem, poté bankovní transakcí.
Normálně při vracení zboží a refundaci to tak chodí.
Nevím, proč zadržují moje peníze, když nedodali zboží.
|
Tweet |
Spotřebitelka nás informovala, že jí byly peníze vráceny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.