Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
při zadání požadavku na hlídání naskladnění zboží přišla informace o naskladnění a možnosti objednání na pár kliknutrí,při pokusu o objednání se objevila informace o momentálně nedostupném zboží,při pokusu o řešení teto zprávy mi bylo zděleno že si mám zapnout hlídání naskladnění a že termín naskladnění není znám
notebook ASUS
prověřit zda to není jen upoutávka na nákup jiného zboží
|
Tweet |
Domníváme se, že v popsané situaci mohlo dojít pouze k chybě v systému.
Pokud by se však jednalo o úmysl, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a společnosti dTest z vyjádření. Pokud mají naši zákazníci nastavené "hlídání" dostupnosti produktu, pak jsou následně upozornění ve chvíli, kdy se dostupnost změní. Tento systém však již nezaručuje, že po naskladnění nevytvoří jiný zákazník objednávku na daný produkt dříve. Pokud budete mít zájem o bližší informace, ráda bych Vás požádala o uvedení celého názvu produktu, který máte zájem na našem e-shopu zakoupit. Předem Vám děkuji. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
objednal jsem jinde
Dobrý den, pokud bude pan Pokorný souhlasit, ráda bych požádala o uzavření tohoto případu. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.