Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#79344Klamavá informace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2024, před 2 měsíci

Jan Pokorný

Znění stížnosti

při zadání požadavku na hlídání naskladnění zboží přišla informace o naskladnění a možnosti objednání na pár kliknutrí,při pokusu o objednání se objevila informace o momentálně nedostupném zboží,při pokusu o řešení teto zprávy mi bylo zděleno že si mám zapnout hlídání naskladnění a že termín naskladnění není znám


Produkt

notebook ASUS


Požadované řešení

prověřit zda to není jen upoutávka na nákup jiného zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 14:04, před měsícem

Domníváme se, že v popsané situaci mohlo dojít pouze k chybě v systému.

Pokud by se však jednalo o úmysl, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2024 12:32, před měsícem

Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a společnosti dTest z vyjádření. Pokud mají naši zákazníci nastavené "hlídání" dostupnosti produktu, pak jsou následně upozornění ve chvíli, kdy se dostupnost změní. Tento systém však již nezaručuje, že po naskladnění nevytvoří jiný zákazník objednávku na daný produkt dříve. Pokud budete mít zájem o bližší informace, ráda bych Vás požádala o uvedení celého názvu produktu, který máte zájem na našem e-shopu zakoupit. Předem Vám děkuji. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 07:55, před 24 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.12.2024 08:36, před 24 dny


Jan Pokorný

objednal jsem jinde

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.12.2024 11:42, před 20 dny

Dobrý den, pokud bude pan Pokorný souhlasit, ráda bych požádala o uzavření tohoto případu. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2024 06:16, před 17 dny

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.