Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
S přítelem cestuji po druhé co nastoupil na vysokou školu VUT. Škola již neprodává známky a díky tomu mi po druhé mi bylo řečeno, že ISIC má být propojený s aplikací, který díky unikátnímu kódu školy nejde a poté to, že nestačí ověření QR kódem na OFICIÁLNÍ stránkách VUT. V obou případech jsem musela doplácet.
Možnost ověření QR kódem, který se fyzicky na kartě nachází nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Společnost RegioJet a.s. ve svých přepravních podmínkách uvádí, že studenti do 25 let mohou prokázat svůj nárok na slevu buď platným mezinárodním studentským průkazem ISIC (ve formě plastové karty, nebo v elektronické podobě – na mobilním zařízení), ISIC s funkcí platební karty nebo platným žákovským průkazem, vydaným některým z dopravců.
Jestliže cestující jedním z uvedených způsobů prokáže, že mu sleva pro studenty náleží, a podnikatel mu bude přesto účtovat plnou cenu, jednalo by se na straně podnikatele o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné oslovit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.