Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Velmi často se setkávám s bezohlednou jízdou řidičů Bolt, kteří jako by dělali autoškolu, nebo byli zvyklí jezdit v zemích, kde neplatí žádná pravidla.
Mohl bych sem psát nejméně dvakrát týdně a na to nemám kapacitu.
Jsem ohrožován jako chodec, cyklista i řidič osobního auta.
Tato zkušenost není ojedinělá, má ji i mnoho lidí z mého okolí.
Jako chodec najížděním aut, když jsem ještě na přechodu.
Jako cyklista velmi těsním míjením aut a nedáváním přednosti v jízdě.
Jako řidič velmi těsným předjížděním s minimálním odstupem, často bez znamení
o změně směru jízdy.
Osobní automobilová doprava Bolt
Zlepšení výběrové řízení na řidiče.
Bodový systém pro řidiče.
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.