Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79356BOLT - PIRÁTSKÁ JÍZDA

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2024, před měsícem

VOJTĚCH VOTÝPKA

Znění stížnosti

Velmi často se setkávám s bezohlednou jízdou řidičů Bolt, kteří jako by dělali autoškolu, nebo byli zvyklí jezdit v zemích, kde neplatí žádná pravidla.
Mohl bych sem psát nejméně dvakrát týdně a na to nemám kapacitu.
Jsem ohrožován jako chodec, cyklista i řidič osobního auta.
Tato zkušenost není ojedinělá, má ji i mnoho lidí z mého okolí.

Jako chodec najížděním aut, když jsem ještě na přechodu.

Jako cyklista velmi těsním míjením aut a nedáváním přednosti v jízdě.

Jako řidič velmi těsným předjížděním s minimálním odstupem, často bez znamení
o změně směru jízdy.


Produkt

Osobní automobilová doprava Bolt


Požadované řešení

Zlepšení výběrové řízení na řidiče.
Bodový systém pro řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2024 09:17, před měsícem

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 12:01, před 17 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.