Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý deň prajem, dňa 20.10.2024 mi bola spôsobená škoda na mojom vozidle ZAOOOLT ktorá je zaznamenaná aj v Allianz. CZ pod číslom ***
ale , tým že som mal moje auto nepojazdne som si dňa 22.10.2024 na Slovensku zobral do prenájmu náhradné motorové vozidlo ( viď príloha ) .
Zmluvu o náhradnom vozidle som dal osobne na pobočke Allianz pojišťovna - PK - Ostrava, Nádražní 344/33, 702 00 Moravská Ostrava keď som bol zaviesť vozidlo na opravu fo BMW CarTec Ostrava.
Nakoľko som bývam vo Francúzku a neviem sa dopátrať kde mam doklady na Allianz zaslať (neuvádzajú žiadny kontakt) ani to neviem do poistne udalostí doložiť nakoľko mi to tu možnosť nedáva, tak oslovujem Vás, aby ste mi v tom prosím pomohli. Za pomoc Vám vopred ďakujem.
Keďže mam už faktúru za prenájom vozidla a majiteľ ma nahána zaplatiť.
Ďakujem
Trnovec Peter
***
Uhradenie faktúry za prenájom vozidla
|
Tweet |
Při šetření pojistné události je spotřebitel povinen poskytnout společnosti potřebnou součinnost.
Doporučujeme spotřebiteli obrátit se se stížností přímo na společnost Allianz pojišťovna, a.s.:
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.allianz.cz/cs_CZ/apps/napiste-nam.html
- e-mailem: stiznosti@allianz.cz,
- telefonicky: +420 241 170 000,
- příp. poštou: Ke Štvanici 656/3, Praha 8, 186 00.
Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.