Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Všechny mé objednávky jsem vyzvedla .poslední z 18.9 byl držák na lojové koule ale byla mi zaslána kanadská borůvka které už mám. Děkuji za kladné vyřízení Hedejová Brno č. zák. 115936619
Zaslat to co jsem objednala 18.9.držák na lojové koule.
|
Tweet |
Podle § 1838 občanského zákoníku má spotřebitel právo neobjednanou věc si ponechat a podnikateli ji nevracet, ani ho nemusí o tom vyrozumět. Bylo-li však zasláno jiné zboží, měl by toto spotřebitel u prodávajícího reklamovat. Prodávající se při prodeji zavazuje, že zboží má vlastnosti, které byly sjednány ve smlouvě. Pokud tomu tak není, může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění a požadovat dodání nové věci, není-li to možné, může požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení peněžních prostředků. Podle obchodních podmínek společnosti Bakker Holland CZ s.r.o. práva z vadného plnění uplatňuje kupující na adrese Bakker Holland CZ s.r.o., Gočárova třída 806/32, 500 02 Hradec Králové. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.