Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dobry den , pred cca 30min kurýr byl pred mem bytu, protoze tam neni zvonek ale číslo popisné ano ,tak kurýr porad stál na svém , kdyz jsme spolu hovořili ,rekl mi ze na mem bytu neni napsáno cislo bytu (95) a ze balíček vrátí ,ja rekl ze nejsem doma ale můj starší bratr ano a stačilo jen zatroubit klasicky jak se to dela ze , kurýr mi řekl ze to neni jeho povinnost ,jsem velmi nespokojený, na tu objednávku sem se těšil, co se týče te adresy tak nevim jak tenhle kurýr zrovna nevěděl moji adresu nebo (kde bydlím ) když mnoho kurýrů od notina mi už doručilo poměrně dost objednávek, byl bych rád kdyby se to nějak řešilo a třeba ještě dnes mit objednávku u sebe, do dneška sem s vámi nemel žádný problém ale dnes ano. ***
Notino parfémy 2
byl bych rád kdyby kdyz se kurýr vrátí na moji adresu s objednávku tak aby mi zavolal , a nejak mi to vynahradit jako omluvu protože me to velmi štve.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že došlo k této nepříjemné situaci s doručením Vaší objednávky. Bohužel již nemůžeme tuto konkrétní objednávku dodatečně vyřešit, ale rádi bychom se s Vámi domluvili na vhodné kompenzaci.
Prosíme Vás, abyste nás kontaktoval na e-mailové adrese info@notino.cz. Vaší zpětné vazby si vážíme a uděláme vše pro to, abychom Vám situaci co nejlépe vynahradili.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace.
S přáním hezkého dne,
Tým Notino