Společnost


Notino, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#79384Stížnost na kurýra

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2024, před měsícem

Dominik Motoska

Znění stížnosti

dobry den , pred cca 30min kurýr byl pred mem bytu, protoze tam neni zvonek ale číslo popisné ano ,tak kurýr porad stál na svém , kdyz jsme spolu hovořili ,rekl mi ze na mem bytu neni napsáno cislo bytu (95) a ze balíček vrátí ,ja rekl ze nejsem doma ale můj starší bratr ano a stačilo jen zatroubit klasicky jak se to dela ze , kurýr mi řekl ze to neni jeho povinnost ,jsem velmi nespokojený, na tu objednávku sem se těšil, co se týče te adresy tak nevim jak tenhle kurýr zrovna nevěděl moji adresu nebo (kde bydlím ) když mnoho kurýrů od notina mi už doručilo poměrně dost objednávek, byl bych rád kdyby se to nějak řešilo a třeba ještě dnes mit objednávku u sebe, do dneška sem s vámi nemel žádný problém ale dnes ano. ***


Produkt

Notino parfémy 2


Požadované řešení

byl bych rád kdyby kdyz se kurýr vrátí na moji adresu s objednávku tak aby mi zavolal , a nejak mi to vynahradit jako omluvu protože me to velmi štve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2024 11:33, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2024 10:55, před měsícem

Dobrý den,

velmi nás mrzí, že došlo k této nepříjemné situaci s doručením Vaší objednávky. Bohužel již nemůžeme tuto konkrétní objednávku dodatečně vyřešit, ale rádi bychom se s Vámi domluvili na vhodné kompenzaci.
Prosíme Vás, abyste nás kontaktoval na e-mailové adrese info@notino.cz. Vaší zpětné vazby si vážíme a uděláme vše pro to, abychom Vám situaci co nejlépe vynahradili.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace.

S přáním hezkého dne,

Tým Notino

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.