Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79385Hrubé chování vůči cestujícímu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2024, před měsícem

Halyna Hushchenkova

Znění stížnosti

Dne 19.11. 2024 v 9:00 h jsem jela autobusem č. 538 a požádala jsem o jízdenku na zastávku Dolní Marklovice rozcestí, ale pan řidič mi dal jízdenku na Střed, čili jsem musela zaplatit i více peněz. Tato situace se stále opakuje a pan řidič to udělal už po třetí. Mimo to se choval i velmi hrubě, křičel po mně a smál se mi do obličeje. Začal po mně křičet, že jsem senior a vyhnanec z Ukrajiny. Chci tuto situaci řešit, protože se situace opakuje stále dokola u jednoho a toho samého řidiče. Sama mám málo peněz a bydlím na ubytovně, takže nemám dostatek peněz na to, abych platila i za jízdenku více. Samozřejmě se mi nelíbí i jeho arogantní chování vůči mně.


Požadované řešení

Nepotřebuji vrátit zpět, ale aby se tato situace už neopakovala, protože je to urážení vůči mé osobě. Samozřejmě chci jízdenku na tu zastávku, na kterou jedu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2024 11:45, před měsícem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si jízdní doklady kontrolovali co nejdříve po převzetí, nejlépe ihned.

Pokud zaměstnanec společnosti účtuje spotřebiteli jízdenku na delší cestu, než jakou spotřebitel požadoval, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení ze strany společnosti. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti Transdev Slezsko a.s., což je možné učinit na e-mail: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.

Pro efektivní řešení stížnosti by měl spotřebitel udat datum, čas, číslo linky, zastávku a popis události.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.