Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Koupil jsem jízdenku 8 minut před odjezdem vlakem ale bohužel ze špatného místa tím se mi stalo, že mi vlak odjel přímo před nosem. Situaci jsem si hned uvědomil a nahlásil. Díky lidskému faktorů za který nezodpovídají mi nebyla vyplacena, žádná náhrada jízdného.
Alespoň nějaká kompenzace
|
Tweet |
V tomto případě záleží, z jakého důvodu spotřebiteli spoj ujel. Pokud by se jednalo o chybu společnosti (např. uvedení špatného odjezdového místa), mohl by spotřebitel požadovat proplacení ceny jízdenky. V opačném případě, kdy byla chyba na straně spotřebitele, neměl by na finanční kompenzaci nárok.
Společnost je možné kontaktovat prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.