Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:372
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79410Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2024, před 3 měsíci

Pavel Hoffman

Znění stížnosti

Koupil jsem jízdenku 8 minut před odjezdem vlakem ale bohužel ze špatného místa tím se mi stalo, že mi vlak odjel přímo před nosem. Situaci jsem si hned uvědomil a nahlásil. Díky lidskému faktorů za který nezodpovídají mi nebyla vyplacena, žádná náhrada jízdného.


Požadované řešení

Alespoň nějaká kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2024 13:31, před 3 měsíci

V tomto případě záleží, z jakého důvodu spotřebiteli spoj ujel. Pokud by se jednalo o chybu společnosti (např. uvedení špatného odjezdového místa), mohl by spotřebitel požadovat proplacení ceny jízdenky. V opačném případě, kdy byla chyba na straně spotřebitele, neměl by na finanční kompenzaci nárok.

Společnost je možné kontaktovat prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2025 14:09, před 13 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.