Společnost


IPREPAS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79412Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2024, před měsícem

Daniel Hybler

Znění stížnosti

Ani po 14 dnech nebylo zboží doručeno. Zákaznická linka je vypnutá. Na stránkách už na ní nemají uvedený ani kontakt.
Na email nereagují. Na chat přímo na stránkách většinou reagují slovy, že zboží je na cestě atd. Avšak email od přepravní společnosti nepřišel. Když se chcete podívat, kde se balík nachází, tak odkaz na trackování zásilky nefunguje.


Produkt

iPhone SE 128GB Space Gray


Požadované řešení

Vrácení peněz, telefon jsem koupil jinde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2024 11:03, před měsícem

Spotřebitel nás informoval, že mu byl telefon dodán. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.