Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dňa 20.11.2024, spoj x4 o 21:55 mi řidič pri nastupovaní do autobusu zavrel nohu v dverách. Zavrel predomnou dvere aj s mojou nohou a ja som zostala vonku. Autobus nestál na zastávke ani minútu a sama som na autobud´s nedobiehala, nermálne som na neho čakala a bola som len posledná zo skupiny nastupujúcich.
Veľmi som sa zlakla a bolo mi to veľmi nepríjemné.
V budúcnosti lepšie pozornejšie dívať to spätných.
Radšej sa dívať do spätných
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.