Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79419Stížnost na řidiče

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2024, před měsícem

Katarina Marosi

Znění stížnosti

Dňa 20.11.2024, spoj x4 o 21:55 mi řidič pri nastupovaní do autobusu zavrel nohu v dverách. Zavrel predomnou dvere aj s mojou nohou a ja som zostala vonku. Autobus nestál na zastávke ani minútu a sama som na autobud´s nedobiehala, nermálne som na neho čakala a bola som len posledná zo skupiny nastupujúcich.

Veľmi som sa zlakla a bolo mi to veľmi nepríjemné.

V budúcnosti lepšie pozornejšie dívať to spätných.


Požadované řešení

Radšej sa dívať do spätných


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2024 09:14, před měsícem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 12:04, před 15 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.