Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.
Zakoupili jsme si s přítelkyní TV LG v prodejně Okay Znojmo.
TV jsme reklamovali z důvodu špatného zobrazení 3D obrazu, přímo na prodejně, poté, co nám to bylo doporučeno na zákaznickém centru LG. První reklamaci jsme obdrželi zpět 3 dny před ukončením měsíční lhůty s tím, že závada nebyla nalezena.
Po odzkoušení doma se závada projevovala stále. Kontaktovali jsme opět zákaznický servis LG, kde nám poradili, že máme popis závady více konkretizovat a reklamaci opakovat, což jsme přesně podle jejich doporučení opět na prodejně udělali.
1 den před ukončením měsíční lhůty nám chtěli v prodejně TV z reklamace vrátit s tím, že se opět nic neprojevilo.
TV jsme odmítli převzít a požadovali odzkoušení přímo na prodejně. Při spuštění se závada okamžitě projevila, což viděl i prodavač, který s námi kontrolu prováděl.
Požadovali jsme tedy vrácení peněz, protože závada nebyla odstraněna do 1 měsíce, i když servis tvrdí ve vyjádření k reklamaci, že se neprojevila, jelikož při kontrole na prodejně jsme jasně závadu na zobrazení i s prodavačem viděli. Toto nám bylo odmítnuto s tím, že jsme TV po druhé reklamaci převzali a je tedy třeba reklamovat opět.
My jsme, ale TV po druhé reklamaci nepřevzali a převzetí nepodepsali, jelikož, jak jsme se při kontrole za účasti prodavače přesvědčili, reklamovaná závada na TV opravdu byla a odstranit se jí ve lhůtě do jednoho měsíce nepodařilo. TV jsme ponechali na prodejně. Prodavač slíbil, že zjistí, jak se bude situace řešit, a že se nám do 14 dní z prodejny ozvou. Dnes uběhlo již 24 dní, a ještě se nikdo neozval.
Prosím o info, jak máme postupovat a situaci řešit.
Na závěr bych vás chtěl informovat, že jsme současně stejnou stížnost adresovali i na ČOI, a výrobci LG. Je nám celé situace velmi líto, jelikož jsme prostřednictvím prodejny Okay, již zakoupili nejeden výrobek nejen zn. LG, a tento postup při reklamaci moc důvodů pro další případný budoucí nákup nedává.
Děkuji za odpověď Bednář
Číslo artiklu: 50LB650V LG-FHD LED 127cm, výrobní číslo: 410wrkgqb077, datum prodeje: 16.2. 2015
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinnost řádně reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se se spotřebitelem nedomluví na lhůtě delší. Řádné vyřízení reklamace zahrnuje odborné posouzení vady a případné provedení opravy. Marné uplynutí této lhůty se dle zákona považuje za podstatné porušení smlouvy a zakládá právo spotřebitele od této smlouvy odstoupit (viz § 2002 odst. 1 občanského zákoníku).
Jestliže se vada projevila ihned po převzetí z reklamace za přítomnosti zástupce společnosti, nelze popírat skutečnost, že reklamace nebyla řádně vyřízena. Spotřebiteli proto doporučujeme upozornit podnikatele na platnost výše uvedených ustanovení zákona a trvat na odstoupení od smlouvy.
Komunikaci je vhodné vést písemně, nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou.
Vážený pane Bednáři,
dovolte mi, abych na tomto místě reagovala na Vámi uveřejněný podnět.
Úvodem mi, prosím, dovolte, abych se Vám omluvila za nastalé nepříjemnosti a časovou prodlevu, která vznika při řešení této záležitosti. Na základě Vaší připomínky se situací pečlivě zabývali naši reklamační specialisté. Protože si Vás jako našeho zákazníka velice vážíme a přejeme si vše vyřešit k Vaší spokojenosti, nabídli jsme Vám řešení formou odstoupení od kupní smlouvy.
Dle mých posledních informací Vás v celé věci individuálně kontaktoval personál prodejny a byl s Vámi sepsán příslušný formulář. Stav řešení této věci jsem prověřila a peníze Vám bankovním převodem vracíme v nejbližším výplatním termínu, tedy ve čtvrtek 5. 11. 2015.
Pevně věřím, že s tímto vyřízením budete spokojen a i přes nastalé okolnosti nám nadále zachováte svou přízeň. Protože Váš názor je pro nás důležitý, uvítáme, pokud se rozhodnete ohodnotit výsledek formou hodnocení na tomto portále.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
děkuji Vám za reakci týkající se mé stížnosti na neuznanou reklamaci TV.
Máte pravdu, časová prodleva při řešení této reklamace byla velmi dlouhá,
a proto se nesmíte divit, že vyvolala tuto moji nespokojenost.
Rád bych uvedl, že pracovníci prodejny ve Znojmě, kde jsme TV reklamovali, přistupovali k řešení reklamace profesionálně, a snažili se vše vyřešit k naší maximální spokojenosti.
Jmenovitě zvláště prodavač Michal Konečný, který s námi reklamaci převážně řešil, a který se snažil servisu závadu maximálně podrobně vysvětlit a popsat,(dokonce si byl vypůjčit na svoje náklady originální film, aby TV vyzkoušel).
Jen je mi divné, že závadu, kterou jsme my, i prodavač zřetelně viděli, a maximálně podrobně popsali, nebyli schopni vidět v servisu, a TV opakovaně vraceli s tím, že se závada neprojevila.
Nevím, jestli takovýto servis svým přístupem nepoškozuje dobré jméno Vaší prodejny, a neodrazuje zákazníky. To už je, ale věc Vaší prodejny.
Na závěr bych rád uvedl, že jsem se závěrem reklamačního řízení samozřejmě spokojen.
Konečně si můžeme s přítelkyní, po více, jak čtyřech měsících koupit televizor, který bude již snad fungovat bezproblémově, a bude nám přinášet potěšení.
S pozdravem Bednář