Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Měla jsem objednaný balík, měl přijít do Z-box na Vysočany U Elekry, čekala bych že když je box plný, že ho dají tedy na proti do Žabky, přišla mi sms, že balík se nachází až na Českomoravské, tak děkuji, že jsem musela jet autem, kde se nedá pomalu zastavit, musím si zaplatit parkovné a dojet si tam, takže jsem si zaplatila služby skoro k ničemu, ocenila bych kdyby se dalo alespoň vybrat, kam bude jinam balík uložen.
Děkuji Vojtová.
ocenila bych kdyby se dalo alespoň vybrat, kam bude jinam balík uložen.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Vojtová, pokud byl vámi zvolený Z-BOX plný, mělo by dojít k ještě jednomu pokusu o doručení. V případě, že není úspěšný ani ten, měla by vám přijít výzva (do e-mailu a prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna), abyste si sama zvolila náhradní výdejní místo, které vám nejvíce vyhovuje. Doporučujeme se podívat například do složky se spamy či hromadnými zprávami, zda tuto výzvu někde nenajdete. Pokud na ni nedostaneme odpověď, přesměrujeme zásilku automaticky, abyste si svoji radost mohla co nejdříve vyzvednout. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.