Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#79433Nevydání balíku přes pochybení dopravce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2024, před měsícem

Michaela Srbová

Znění stížnosti

Balík byl do boxu, který poslední den (pátek) nešel otevřít, nešlo volat na linku, bylo pozdě večer a aplikace pro prodloužení nevykazovala činnost. Druhý den jsem psala mail (sobota), zda by bylo možné vyzvednout na depu. Ten byl sprostě přehlídnut. V pondělí mail bez reakce, tak jsem volala sama. Samozřejmě, že s odvoláním na pondělí bylo ve věci pozdě. Mail ze soboty zapřeli a když jsem asi v 15. mailu toho dne mail připojila, odvolali se na to, že na něj určitě nezapomněli, jen na něj nebylo reagováno. Zásilka ležela stále v depu, kde mohl přes mou veškerou snahu být vyzvednut. Stále ne. Balíček, který je v boxu pouze dva dny je už tedy třetí den na depu a neděje se nic. Od dodavatele balíku vím, že nebude poslán zpět, jelikož balíky do jeho země zpět nechodí a jsou označeny jako zničené. Tedy - balíček zůstane zásilkovně a já nemám nic, dodavatel též ne, stálo mě to více jak dva tisíce a zásilkovna si hrabe pod sebe.
Dnes mi pro změnu přišel pouze kod k zásilce, nikoliv info kde si ji vyzvednout a jaké číslo má!
Takže "ztratit" (zcizit) dva balíky během jednoho týdne?
Zákaznický servis vám nepomůže, za to vám 85x napíšou jak líto jim to je. Lobotomické odpovědi bez žádného řešení. Když píšete stížnost, odpoví vám pod jiným číslem komunikace a kde je stížnost? Bravo.
Tohle budu řešit s právníkem, moc ráda.


Požadované řešení

Vydání předmětné zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2024 09:25, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2024 15:46, před měsícem

Dobrý den, paní Srbová, pošlete nám prosím trasovací číslo vaší zásilky, abychom mohli prověřit, co přesně se stalo. Takto bez kontextu se bohužel nemůžeme k situaci konkrétněji vyjádřit. Děkujeme, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.