Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zakoupili jsme dva litry polotučného mléka 1,5 tuku v prodejně Albert a mléko se nedá pít. Po napití byla cítit nějaká chemie. Po otevření druhé krabice byla chuť naprosto stejná. První doušek jsme doma každý vypili (bohužel). Pachuť v ústech zůstala několik hodin a navíc se nám vracela. Doufáme, že po zdravotní stránce nám z toho nic nebude.
Trvanlivost obou mlék byla až do roku 2025.
Čísla nahoře na krabicích - 0271294, 0271299
Bohužel nevím, jaké číslo uvést, jelikož n krabici je jich víc na různých místech.
Tatra mléko polotučné 1,5%, minimální trvanlivost do 7.4.2025
Nejlepším řešením by bylo přezkoumání obsahu stejné šarže, aby se zjistilo, zda není mléko nebo obal nějakým způsobem závadné. Bohužel po otevření už výrobek nevrátíme.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud se uvedené nedostatky v jakosti zboží na provozovně opakují, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět státnímu dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost proto uzavíráme.