Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#79437Tatra mléko - polotučné 1,5%

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2024, před měsícem

Šárka Žaludková

Znění stížnosti

Zakoupili jsme dva litry polotučného mléka 1,5 tuku v prodejně Albert a mléko se nedá pít. Po napití byla cítit nějaká chemie. Po otevření druhé krabice byla chuť naprosto stejná. První doušek jsme doma každý vypili (bohužel). Pachuť v ústech zůstala několik hodin a navíc se nám vracela. Doufáme, že po zdravotní stránce nám z toho nic nebude.
Trvanlivost obou mlék byla až do roku 2025.
Čísla nahoře na krabicích - 0271294, 0271299
Bohužel nevím, jaké číslo uvést, jelikož n krabici je jich víc na různých místech.


Produkt

Tatra mléko polotučné 1,5%, minimální trvanlivost do 7.4.2025


Požadované řešení

Nejlepším řešením by bylo přezkoumání obsahu stejné šarže, aby se zjistilo, zda není mléko nebo obal nějakým způsobem závadné. Bohužel po otevření už výrobek nevrátíme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2024 19:53, před měsícem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud se uvedené nedostatky v jakosti zboží na provozovně opakují, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět státnímu dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.