Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#79438Doručení zboží na jiné výdejní místo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2024, před měsícem

Petr Pavel Koribanič

Znění stížnosti

Objednal jsem zboží u Mall, které mělo být 19.11 doručeno na výdejní místo.
19.11 ve večerních hodinách jsem kontaktoval Zásilkovnu přes kontaktní formulář, kde je tedy zásilka.
Bylo mi sděleno, že zásilka byla uložena na jiné výdejní místo.
A specialista zákaznické podpory, prý kontaktoval výdejní místo a zásilka bude vrácena zpět na depo a pak doručena na správné výdejní místo.
Na to mi večer 19.11 přijde email ze Zásilkovny o nedoručení zásilky a prý 20.11 bude učiněn druhý pokus o doručení.
Nakonec zásilku doručili na správné výdejní místo 21.11.
Po několika pokusech o vyřešení problému přes zákaznický servis mi přišla i odpověď, že nikde není deklarovaná doba doručení. Jenže zde evidentně pochybil člověk a měl jsem za to, že Zásilkovna bude mít aspoň trochu vstřícný přístup.
Dnes jsem kontaktoval Zásilkovnu s prosbou o uložení zásilky z 7 dní na 12 dní.
Bez úspěchu, je to pouze v lidech, kteří nastaví dobu uložení.
Ale žádná vstřícnost ze strany Zásilkovny zde není.
Zásilkovna evidentně udělá chybu a pak se tiše směje v koutě, já nic já muzikant :-)
Jsem s tímto doručením krajně nespokojen a s přístupem specialistů zákaznické podpory rovněž.
Zásilkovna mne zklamala na plné čáře, problém v 5 dnech.
Co na to víc říct.
Nejhorší je, že recenze se píšou na obchod a ne na přepravní společnost.
To by asi dost pohořela.


Požadované řešení

Prodloužení výdejní doby z 7 dní na 12 dní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2024 18:57, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2024 14:36, před měsícem

Dobrý den, pane Koribaniči, mrzí nás, že k vám zásilka putovala déle, než je obvyklé. Snažíme se o to, aby byla každá zásilka doručena co nejdříve, přesný termín ovšem skutečně negarantujeme, ovlivňuje jej totiž mnoho faktorů. Omlouváme se, že ve vašem případě došlo k pochybení. Uděláme vše pro to, aby už se to příště nestalo. Co se týče úložní doby, skutečně není možná, systém nám to nedovolí. Po jejím uplynutí je potřeba uvolnit místo pro zásilky dalších zákazníků, aby doručování probíhalo hladce. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.11.2024 16:47, před měsícem


Petr Pavel Koribanič

Přesně jsem si zjistil, jak problém na Vaší straně vznikl a opět samé výmluvy z Vaší strany. Prostě Zásilkovna není na řešení problémů.
Takže pak nemůžete garantovat dobu dodání, ale zde byla jasně chyba na Vaší straně a učinili jste problémy né jen mě, jak jsem mohl zjistit.
A ještě jedna věc, zde vidíte celé mé jméno, takže podpis Nikola je trochu výsměch. Nebo se za své celé jméno stydíte????
Systém vše dovolí, systém ovládá člověk a ten může do systému zadat změny, ale to by se muselo chtít....
Ze strany Zásilkovny se nechce nic!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2024 16:17, před měsícem

Děkujeme stranám za poskytnuté reakce.

Jak uvádíme v původním vyjádření, za včasné doručení odpovídá prodávající, který s přepravcem uzavíral smlouvu. Ten pak po přepravci může požadovat například přiměřenou slevu, jestliže doručení nebylo v souladu se smlouvou.

Co se týká uvedení jména jednajícího za společnost není důležité. V tomto případě totiž zaměstnanec jedná jménem společnosti, která je tak za jeho jednání zodpovědná.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla vyjádřit, má-li zájem. V opačném případě ji žádáme o přeřazení na spotřebitele, aby ji mohl uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2024 13:28, před měsícem

Dobrý den, je nám líto, že jsme vaší žádosti nemohli vyhovět. Podle trasování to nicméně vypadá, že se vám zásilku nakonec v termínu podařilo vyzvednou a měla by být v pořádku u vás, je to tak? Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.11.2024 16:00, před měsícem


Petr Pavel Koribanič

Hodnocení:

Komentář: V podstatě, kdo jediný na celé stížnosti vydělal, je Zásilkovna. O nic nepřišla, peníze za dopravu v plné výši mají na svém účtu a tiše se smějí, jak o nic nepřišli. Touto stížností max. mohu varovat zákazníky, že v případě pochybení služeb Zásilkovny, vlastně skoro ničeho nedosáhnou.