Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
NEUSPOŘÁDANOST A CHAOS V CELÉM OBCHODĚ. NEPŘÍJEMNÝ PERSONÁL A VŠUDE PALETY A KRABICE. JE JEDNO V JAKOU JDETE DOBU. CO JE V AKCI, TAK NIKDY NENÍ NA OBCHODĚ A KDYŽ SE ČLOVĚK SLUŠNĚ ZEPTÁ, TAK PŘÍJDE JEN NEPŘÍJEMNÉ ODSEKNUTÍ. A KDYŽ SI ČLOVĚK NECHÁ ZAVOLAT VEDOUCÍ, TAK TAM NIKDY NENÍ A ŘEKNE, ŽE JE SAMA VEDOUCÍ. COŽPAK NECHODÍ KONTROLY ABY SI TY VEDOUCÍ PRODEJEN POHLÍDALY???JE TO DO NEBE VOLAJÍCÍ A JE TO UKRUTNÁ OSTUDA PENNY MARKETU V ČERVENÉM KOSTELCI. CHODÍME DO VÍCE PENNY MARKÉTŮ A JINDE TO JE DOBRÉ. ALE TEN V Č.KOSTELCI JE VYHLÁŠEN.
KONTROLA A PŘEZKOUŠENÍ VEDOUCÍ PRODEDEJNY
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu. Společnost by totiž měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, neplnění jejich pracovních povinností, popř. nepořádek na provozovně, by měly směřovat přímo k jejich nadřízeným a vedení uvedené provozovny.
Chování mezi lidmi není přímo upraveno právem, ale řídí se zásadami slušnosti. Chování zaměstnanců se může stát právně postižitelným pouze v případě, kdy překročí určité mantinely a dosáhne takové intenzity, kdy je žádoucí, aby právo do takového společenského vztahu zasáhlo. Do úvahy by přicházely v takových odůvodněných případech zejména přestupky proti občanskému soužití.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.