Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7944Nepřehledný obchod a drzý personál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2015, před 9 lety

ADAM JIRÁK

Znění stížnosti

NEUSPOŘÁDANOST A CHAOS V CELÉM OBCHODĚ. NEPŘÍJEMNÝ PERSONÁL A VŠUDE PALETY A KRABICE. JE JEDNO V JAKOU JDETE DOBU. CO JE V AKCI, TAK NIKDY NENÍ NA OBCHODĚ A KDYŽ SE ČLOVĚK SLUŠNĚ ZEPTÁ, TAK PŘÍJDE JEN NEPŘÍJEMNÉ ODSEKNUTÍ. A KDYŽ SI ČLOVĚK NECHÁ ZAVOLAT VEDOUCÍ, TAK TAM NIKDY NENÍ A ŘEKNE, ŽE JE SAMA VEDOUCÍ. COŽPAK NECHODÍ KONTROLY ABY SI TY VEDOUCÍ PRODEJEN POHLÍDALY???JE TO DO NEBE VOLAJÍCÍ A JE TO UKRUTNÁ OSTUDA PENNY MARKETU V ČERVENÉM KOSTELCI. CHODÍME DO VÍCE PENNY MARKÉTŮ A JINDE TO JE DOBRÉ. ALE TEN V Č.KOSTELCI JE VYHLÁŠEN.


Požadované řešení

KONTROLA A PŘEZKOUŠENÍ VEDOUCÍ PRODEDEJNY


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2015 10:36, před 9 lety

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu. Společnost by totiž měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, neplnění jejich pracovních povinností, popř. nepořádek na provozovně, by měly směřovat přímo k jejich nadřízeným a vedení uvedené provozovny.

Chování mezi lidmi není přímo upraveno právem, ale řídí se zásadami slušnosti. Chování zaměstnanců se může stát právně postižitelným pouze v případě, kdy překročí určité mantinely a dosáhne takové intenzity, kdy je žádoucí, aby právo do takového společenského vztahu zasáhlo. Do úvahy by přicházely v takových odůvodněných případech zejména přestupky proti občanskému soužití.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 14:41, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.