Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Spoj Heřmanův Městec- Přelouč, 22.11.2024, 04:41.
Vážení, nabrat 11 minut zpoždění na 15 km je umění.I když mohou existovat objektivní příčiny, můžete je alespoň sdělit lidem kterým ujede navazující spoj do práce. Tato vaše neschopnost komunikace je ve sve podstatě neskutečně arogantní. To vás ovšem nezajímá, že. S pozdravem, Jan Boček
Chovat se slušně, zákazníci nejsou onuce.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo byla poskytnuta vadně, je vhodné uplatnit reklamaci.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.