Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Naše město Krnov, bylo zasaženo povodní. Jako rodina zde máme několik nemovitostí, kde podnikáme a žijeme. U nemovitostí, které byly poškozeny a kde bylo omezeno plnění pojišťovny pro případ povodně na zlomek hodnoty škod, tam pojišťovna plnila promptně. Totéž platí i o vybavení a zboží. Tam ale, kde případné pojistné plnění odpovídá výši škody, protože byla pojistka hodně vysoká a omezení na povodeň tam buď nebylo, nebo alokovaná částka byla dostatečně vysoká, Generali nekomunikuje. Za prvé záloha byla ve výši cca 5% reálných škod vyčíslených rozpočtem projekční kanceláří. A za druhé, když jsme předložili rozpočet, tak se nám nikdo neozývá. Zima je na krku a my nevíme, zda si můžeme sjednat stavební firmy či nikoliv.
Pojištění nemovitosti
Komunikace pojišťovny by na začátek byla velmi příjemnou změnou. Dále bychom rádi, aby pojišťovna plnila dle dodaného rozpočtu.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě si nejsme jisti, zda pojistná smlouva byla uzavřena mezi dvěma podnikateli či mezi spotřebitelem a podnikatelem. Vzhledem k povaze naší služby však budeme předpokládat, že se jedná o spotřebitelský vztah.
V tomto případě byla mezi stranami uzavřena pojistná smlouva o pojištění majetku. Základním účelem tohoto pojištění je ochrana majetku v případě, že dojde k jeho zničení, poškození nebo odcizení. Vztah mezi stranami se bude řídit primárně smlouvou a podmínkami, které byly sjednány.
Záleží tedy na tom, jaké konkrétní podmínky byly mezi stranami pro případ pojistné události sjednány.
U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.
Vážená paní Zajícová,
děkujeme za Váš podnět, který rádi prověříme.
Abychom mohli případ řádně prošetřit, prosíme Vás o doplnění čísla pojistné události a zaslání požadavku na prošetření na jeden z níže uvedených kontaktů:
e-mail: stiznosti@generaliceska.cz
pošta: Generali Česká pojišťovna a.s., Stížnosti, P. O. Box 305, 659 05 Brno
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zaslána odpověď na Vaše kontaktní údaje.