Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#79454Stížnost na PODcenění škod a nečinnost

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2024, před měsícem

Veronika Zajícová

Znění stížnosti

Naše město Krnov, bylo zasaženo povodní. Jako rodina zde máme několik nemovitostí, kde podnikáme a žijeme. U nemovitostí, které byly poškozeny a kde bylo omezeno plnění pojišťovny pro případ povodně na zlomek hodnoty škod, tam pojišťovna plnila promptně. Totéž platí i o vybavení a zboží. Tam ale, kde případné pojistné plnění odpovídá výši škody, protože byla pojistka hodně vysoká a omezení na povodeň tam buď nebylo, nebo alokovaná částka byla dostatečně vysoká, Generali nekomunikuje. Za prvé záloha byla ve výši cca 5% reálných škod vyčíslených rozpočtem projekční kanceláří. A za druhé, když jsme předložili rozpočet, tak se nám nikdo neozývá. Zima je na krku a my nevíme, zda si můžeme sjednat stavební firmy či nikoliv.


Produkt

Pojištění nemovitosti


Požadované řešení

Komunikace pojišťovny by na začátek byla velmi příjemnou změnou. Dále bychom rádi, aby pojišťovna plnila dle dodaného rozpočtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2024 14:38, před měsícem

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě si nejsme jisti, zda pojistná smlouva byla uzavřena mezi dvěma podnikateli či mezi spotřebitelem a podnikatelem. Vzhledem k povaze naší služby však budeme předpokládat, že se jedná o spotřebitelský vztah.

V tomto případě byla mezi stranami uzavřena pojistná smlouva o pojištění majetku. Základním účelem tohoto pojištění je ochrana majetku v případě, že dojde k jeho zničení, poškození nebo odcizení. Vztah mezi stranami se bude řídit primárně smlouvou a podmínkami, které byly sjednány.

Záleží tedy na tom, jaké konkrétní podmínky byly mezi stranami pro případ pojistné události sjednány.

U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2024 10:15, před měsícem

Vážená paní Zajícová,

děkujeme za Váš podnět, který rádi prověříme.

Abychom mohli případ řádně prošetřit, prosíme Vás o doplnění čísla pojistné události a zaslání požadavku na prošetření na jeden z níže uvedených kontaktů:

e-mail: stiznosti@generaliceska.cz
pošta: Generali Česká pojišťovna a.s., Stížnosti, P. O. Box 305, 659 05 Brno

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zaslána odpověď na Vaše kontaktní údaje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.