Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zakoupený přístroj na čepování piva Skal Beer Tap Dispenser Beer Cooler 5l po prvním použití přestal čepovat pivo. Přístroj byl odeslán na reklamaci a vzápětí vrácen jako opravený. Opět pivo nečepoval, zjistili jsme zničené těsnění. Požadovali jsme výměnu těsnění, sdělili, že nemají a od té doby nereagují na naše maily. Pouze automatická potvrzení přijetí mailu. Stroj je nepoužitelný. Děkujeme. Kaňáková Marie. Přístroj zakoupen na e-shopu. Přístroj jsme reklamovali elektronicky zasláním množství mailů, kde jsme se pokoušeli o dohodu. Reakce žádná. V jedné jejich reakci nabídli 10% slevu z ceny, že nemají těsnění. Jenže přístroj je bez těsnění nefunkční. Dále už nereagují.
Skal Beer Tap Dispenser Beer Cooler 5l, výrobce fa Klarstein, přístroj na čepování puva z 5l soudků.
Pokud lze přístroj opravit, tak provedení opravy nebo přímo vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Mimo to platí, že pokud by se vada na zboží projevovala i přes to, že společnost tvrdí, že se vada neprojevila nebo že byla v rámci reklamace opravena, mohlo by se jednat o nevyřízení reklamace řádně a včas.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Spotřebitel může v rámci reklamace požadovat primárně dodání nově věci nebo opravu věci. Odstoupení od kupní smlouvy či slevu z ceny může požadovat až následovně v zákonem vymezených situacích (např. pokud prodávající odmítl vadu odstranit).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý deň prajem,
zásielka s reklamovaným tovarom k nám bola dnes doručená: https://www.dpdgroup.com/cz/mydpd/my-parcels/incoming?parcelNumber=13826602241843
Vašu reklamáciu vyriešime v čo možno najkratšom čase.
S pozdravom Váš tím Electronic-star
Zdravím a děkuji za pomoc při řešení reklamace. V pátek jsem vám odeslala stížnost a za dvě hodiny se společnost ozvala. Výrobek v pondělí odvezl kurýr a dnes ( ve čtvrtek ) přístroj opět dovezl. Oprava byla provedena, přístroj je funkční. Moc děkujeme za pomoc. Kaňáková Marie