Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#79460Prosím o prozkoumaní likvidace škodní událostí č.u,***

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2024, před měsícem

Jan Lodňan

Znění stížnosti

Nesouhlasim s pojistným plněním částka neodpovidá škodě která mi vznikla povodní 15.9.2024.


Požadované řešení

Žadam o nove vičisleni škodne udalostí Č.***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2024 14:56, před měsícem

V tomto případě byla mezi stranami pravděpodobně uzavřena pojistná smlouva o pojištění majetku. Základním účelem tohoto pojištění je ochrana majetku v případě, že dojde k jeho zničení, poškození nebo odcizení. Vztah mezi stranami se bude řídit primárně smlouvou a podmínkami, které byly sjednány.

Záleží tedy na tom, jaké konkrétní podmínky byly mezi stranami pro případ pojistné události sjednány.

Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší pojistného plnění, je vhodné požádat pojišťovnu o opětovné vyhodnocení situace.

Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.