Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Nesouhlasim s pojistným plněním částka neodpovidá škodě která mi vznikla povodní 15.9.2024.
Žadam o nove vičisleni škodne udalostí Č.***
|
Tweet |
V tomto případě byla mezi stranami pravděpodobně uzavřena pojistná smlouva o pojištění majetku. Základním účelem tohoto pojištění je ochrana majetku v případě, že dojde k jeho zničení, poškození nebo odcizení. Vztah mezi stranami se bude řídit primárně smlouvou a podmínkami, které byly sjednány.
Záleží tedy na tom, jaké konkrétní podmínky byly mezi stranami pro případ pojistné události sjednány.
Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší pojistného plnění, je vhodné požádat pojišťovnu o opětovné vyhodnocení situace.
Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.