Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, omlouvám se, ale nepřijde mi v pořádku, aby řidič začal kouřit cigaretu při cestě. Od toho má snad pauzu. Teď je tady celý smradlavý autobus a určitě není nikdo rád, že to tady musí čuchat.
To už je na Vás, ale za mě by to byla určitě nějaká pokuta.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dle § 7 odst. 2 zákona o silničním provozu platí, že řidič vozidla hromadné dopravy osob nesmí ve vozidle kouřit a za jízdy jíst a pít, bavit se s přepravovanými osobami a vpouštět je do prostoru vyhrazeného pro řidiče, rozjíždět se před uzavřením dveří a otevírat dveře před zastavením.
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.