Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Jak v objednávce, tak na štítku odesílatele byla uvedena správná adresa doručení. Dispečeři Zasilkovny si bohužel mění adresy dle svého uvážení. Kurýr obdržel nesprávnou adresu od dispečera.
Od operátorů Zasilkovny obdrženy nepravdivé informace:
a) chyba je na straně odesílatele, uvedl špatnou adresu - nikoliv, štítek v příloze dokazuje opak
b) chyba je na straně kurýra - kurýr obdržel špatnou adresu od operátora
c) Zasilkovna si nemůže měnit adresy doručení - dle přílohy si Zasilkovna změnila adresu
d) Zasilkovna používá mapové podklady Mapy.cz a tam nebyla adresa doručení dostupná - ulice uvedena na štítku odesílatele je dostupná na Mapy.cz. Ostatní přepravci nemají s touto adresou doručení problém
Z důvodu změny adresy doručení Zásilkovnou došlo ke zpoždění+ zákaznik byl nucen si pro urychlení doručení zásilku vyzvednout svépomocí na špatné adrese. Nejedná se o situaci, kdy zákazník nebyl k zastižení na správné adrese doručení.
Přeprava z Plzně do Prahy
Zasilkovna vyrozumí všechny své dispečery, že si nemohou měnit adresy doručení dle svých potřeb. Bohužel se nejedná o první případ.
Zasilkovna vyrozumí své operátory, aby poskytovali zákazníkům pravdivé informace (viz body výše).
Zasilkovna informuje zákazníka s následujícím infem:
a) naší operátoři a dispečeři byli vyrozuměni o výše popsaném problému a Zasilkovna se zavazuje, že výše popsaný problém se nebude opakovat a Zasilkovna bude doručovat zásilky na zákazníkem požadované adresy. V opačném případě bude zákazníkovi kompenzovat prodlení v doručení a náklady na zákazníkovo vyzvednutí
nebo b) Zasilkovna není schopna výše popsaný problem vyřešit a nechť zákazník se obrátí v budoucnu na jiné přepravce
Problematická zásilka byla nakonec vyzvednuta zákazníkem. Zákazníkovi jde o nápravu pro případné budoucí zásilky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Ovesný, postup doručení vaší zásilky jsme nechali důkladně prověřit, nedošlo ovšem k pochybení z naší strany. Zásilku jsme doručili na adresu, kterou nám do systému zadal odesílatel vaší zásilky. K přesměrování na výdejní místo došlo až v moment, kdy byl kurýr na oné adrese, kde vás nezastihl. Teprve v tuto chvíli se také na zásilku dostal štítek s adresou výdejního místa, tedy i informace poskytnuté kolegy ze zákaznického servisu byly pravdivé. Byl dodržen standardní postup, který je v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami. Nikola, tým Zásilkovny