Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Na pokladně v Tescu na Kladně mě zastavila ochranka. Že mám jít na informace zaplatit krém. jelikož jsem použila na zkoušku výrobek místo testeru. Že mě mají na kameře. TAK Jsem pánový řekla že tam skoro žádné testery nemají takže je to možné ale že tam mají více výrobku které už jsou použité. A také jsem mu je ukázala na prodejně. Tak odpověď byla že zrovna já stojím tak že mě je vidět takže to musím zaplatit. A následovala vyhrůžka že Bud to půjde po dobrém nebo po zlém. Na to že jsem nikdy nic neukradla ani jsem mu neřekla že to nehodlám zaplatit mě to dost urazilo. Tak to znamená že zloději který umí krást mají výhodu oproti slušným lidem. Měla jsem sebou dvě děti. Které situace dost zarazila.Utrácím v Tescu nehorázné peníze a pak mě jeden mladík který se neumí chovat srazí a udělá v momentě zlodějku velkého kalibru. Tak jsem si opsala jeho číslo 1163.Když po mě chtěl i účtenku o zaplacení a já jsem mu řekla že ji chci také tak mě zarazila paní prodavačka kterou jsem vyrušila s rozhovoru s kolegyni a udělala obličej který normálně vidíme u dětí do 5 let.
Zaměstnávejte lidí který se uměj chovat a ne lidí který se chovají jenom když mají za sebou vedení.
|
Tweet |
Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Spotřebitelka se může s podnětem obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na slušném a adekvátním jednání svých zaměstnanců. Může nastat i situace, že se nejedná přímo o zaměstnance uvedené společnosti, ale o zaměstnance společnosti, která byla společností najata k zajištění určitých činností.
Je třeba však upozornit spotřebitele, že při samoobslužném způsobu prodeje (spotřebitel si sám vybírá zboží a ukládá do vozíku) v provozovně podnikatele, se stává spotřebitel vlastníkem vybraných věcí teprve jejich zaplacením u pokladny. V okamžiku, kdy spotřebitel převezme vybrané věci v obchodě do své dispozice (detence) před jejich zaplacením, je pouze jejich držitelem s nárokem na uzavření kupní smlouvy a v očekávání nabytí vlastnictví k takto určené věci. Z tohoto důvodu by před zaplacením kupní ceny u pokladny neměl takové zboží v žádném případě jakkoli poničit či dokonce konzumovat, popřípadě používat, protože není jeho vlastníkem.
To znamená, že pokud spotřebitel vybranou věc v samoobsluze před jejím zaplacením u pokladny rozbije či spotřebuje, lze na tyto případy aplikovat obecná ustanovení deliktního práva a režim subjektivní odpovědnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.