Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:545
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#79481Platba přepravky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2024, před měsícem

Anna Bartošová

Znění stížnosti

Dnes, 23.11. kolem 13,30 nám byla neoprávněně účtována přepravka za 100Kč. Paní pokladní i vedoucí směny chtěla vyskládat obsah tašky a vše kontrolovala.
Asi tam hledala tu přepravku. Podotkla jsem, že ať se jde podívat raději do auta. Bylo to cca 5 min. po nákupu. Paní vedoucí nám peníze vrátila s tím, že
nám nemusí věřit. A pak věta: " Ale to se běžně stává, že se namarkuje i přepravka."!!! Podotýkám, že ani žádné pivo jsme neměli. Tento zážitek jsme měli v obchodě,
kam chodíme nakupovat minimálně dvakrát týdně a už roky. Proto podávám stížnost na obě pracovnice. Byly arogantní, křičely a bylo to velmi nepříjemné.
Děkuji za vyřízení stížnosti.
Neoprávněna platba proběhla v Penny, ul. Píškova, Brno Bystrc
Bartošová


Produkt

Platba přepravky v Penny, ul. Píškova Brno Bystrc


Požadované řešení

Doufáme, že po prošetření celého incidentu už nikdo nebude neoprávněně platit za přepravku...i když je to asi v této prodejně běžná věc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2024 16:19, před měsícem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Jestliže zboží na účtence neodpovídá zakoupenému zboží, je možné službu reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat ihned. Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží zaplaceno. Jiným způsobem - např. voucherem apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.