Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,v pondělí 18.11.24 jsem zakoupil ve vaší prodejně v Uničově Litovelská 1279 játrový sýr.Když jsem jej dovezl domů tak játrovka již byla kyselá-tudíž nepoživatelná.V pátek 22.11.24 jsem zakoupil cca 1.2 kg vepřové krkovičky.Po příjezdu domů jsem vybalil a při vybalování jsem zjistil,že maso nevábně smrdí.Nemám peníze na rozhazování.Takže šlo do popelnice.Jestli budete pokračovat tak asi příjdete o zákazníky.
Tohle už si ve vaší prodejně již nekoupím.
Děkuji za odpověď Pavel
Chci za své peníze kvalitní zboží a né nějaký odpod,který se nehodí ani pro zvířata.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Spotřebitel může rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.