Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
v sobotu jsem zakoupil chlazené kuře v celku s trvanlivostí ještě tentýž den. To znamená, že ještě ten den, mělo být k pozření a případně, ještě nějaké tři dny po datu trvanlivosti, bez poškození obalu, by mělo být k přípravě a k pozření. Bohužel jsem se nechal asi moc unést cenou a v neděli dopoledne, když jsem chtěl rodině upéct kuře k obědu, jsem zjistil, že kuře by rozhodně ženě a dětem neudělalo moc dobře na žalůdek a celou trávicí soustavu. Kuře letělo do popelnice rovnou, protože tohle bych nedal ani bezdomovci, ani psům se to nemůže dát!
Kuře chlazené v celku
Sleva v ceně kupovaného kuřete!
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Dobrý den, Vámi popsaná situace nás mrzí. My zde nicméně nemáme možnost o této skutečnosti dále informovat, prověřit ji a případně dále řešit, proto Vám doporučujeme, abyste se s tímto upozorněním obrátil přímo na náš zákaznický servis, popřípadě provedl reklamaci přímo v dané prodejně.. S pozdravem tým Lidl