Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#7950Reklamace Notebook + jednání pobočky v Olomouci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2015, před 9 lety

Dušan Zaoral

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat na reklamaci notebooku, který jsem poprvé reklamoval 11.7. 2015. Počítač jsem reklamoval s tím že mi přestalo fungovat Wifi. Přesněji počítač nebyl schopný se přihlásit k jakékoliv síti. První reklamace proběhla normálně. Servis zjistil poškozenou skříň přístroje. Pro příjezdu domů, jsem počítal zapl a zjistil, že wifi opět nefunguje. Na druhý den jsem jel počítač znovu reklamovat. Druhá reklamace probíhala stejně po se stejným vyhodnocením reklamace a to poškozená skříň přístroje. Po příjezdu do ochodu, jsem si počítač nechal rovnou vyzkoušet. Požadované připojení k internetu opět znovu nefungovalo. Rozhodl jsem se, že počítač nepřevezmu. Byla rovnou sepsána 3 reklamaci i bez převzetí druhé reklamace. Při 3 reklamaci, kdy jsem neměl počítač ani jeden doma mezi 2 a 3 reklamací, byl zjištěn problém softwaru a došlo k chybě ve funkci přístroje. Konkrétně byla vyměněna anténa a řídící jednotka bezdrátové sítě komunikace/bluetooth. Podotýkám, že počítač jsem neměl v užívání s vyjímkou jednoho dne od 11.7. do 29.9. kdy jsem byl seznámen s neuznáním 3 reklamace a vrácení peněc odstoupením od smlouvy. Při požadování vrácení peněz mi nejprve bylo řečeno, že reklamace nebyla uznána po týdnu, kdy mělo problém řešit vedení dané prodejny v Olomouci, které se nekonalo a nikdo ho neřešil mi manager prodejny zdělil, že sám nemůže reklamaci uznat a že se nejedná o Tři stejné závady, nehledě na to že jsem pokaždé reklamoval počítač s nefunkční Wifi. Prosím o radu jak dále postupovat, když chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze.


Produkt

Lenovo G 580


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2015 16:42, před 9 lety

Pokud kupující nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad, má dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo na dodání nové věci, výměnu součásti, nebo i právo od smlouvy odstoupit.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Byla-li třetí reklamace vady, která se na zboží již dvakrát projevila, zamítnuta nebo reklamace byla vyřízena jiným způsobem, mohlo by se jednat o obcházení zákona, aby se prodávající vyhnul odstoupení od smlouvy. Takové právní jednání by bylo neplatné. V tomto případě však musí kupující prokázat existenci vady, k čemuž by mohl sloužit reklamační protokol, ve kterém by měla být uvedena povaha vady na věci.

Je vhodné prodávajícímu zaslat písemně odstoupení od smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vady na výrobku. V tomto odstoupení by měl spotřebitel shrnout vývoj celé situace, uvést důvody, proč od smlouvy odstupuje (výrobek byl dvakrát úspěšně reklamován pro stejnou vadu, která se znovu objevila – viz reklamační protokoly) a zažádat prodávajícího o vrácení peněžních prostředků ve stanovené lhůtě. Pokud prodávající na odstoupení nebude reagovat nebo jej neuzná, spotřebitel se bude muset svého práva domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2015 10:47, před 9 lety

Vážený pane Zaorale,

především bych se chtěla omluvit za dlouhé čekání při reakci na Váš podnět.

Pročetla jsem si Vaši stížnost a prošla podrobně jednotlivé reklamace výrobku, které jste u nás uplatnil.

Vzhledem ke skutečnostem, které jste v podnětu uvedl a následném přezkoumání všech reklamací, jsme došli k závěru, že Vám vznikl zákonný nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Dostavte se proto prosím na naši pobočku v Olomouci, kde s Vámi kolegové vše vyřeší k Vaší spokojenosti. Můžete si u nás vybrat jiný výrobek, pokud by jste měl zájem, naši prodejci se Vám budou ochotně věnovat.
V případě, že nebudete mít zájem o koupi nového výrobku, pak Vám vyplatíme hotovost.

Věřím, že budete spokojen s tímto řešením a že budete i nadále našim spokojeným zákazníkem.

Přeji příjemný den

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2015 08:29, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2016 09:39, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.