Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prosím vás od té doby co byla do vlaku zavedené ostraha tak lidé z ní mají strach často se vyznačuje agresivním nevhodným chováním zbytečným obtěžováním cestujících nehledě na to že je verbovana z lidí pochybného původu kteří mají pocit že když mají uniformu a funkcí tak mohou libovolně obtěžovat cestující.
A zavádění těch nových vlaku kam se nedá sednout protože tam není místo na nohy je taky super nechápu proč se zbytečně experimentuje a utrácejí peníze za hlouposti místo aby se zůstalo u lety provedených vlaku cityelefant? Jezdím každodenně Český Brod - Praha tak se omlouvám nemyslím to špatné jsou to jen postřehy jak se postupně zhoršují vaše služby a nevidím to tak jen já ale většina lidí s kterým jsem se o tom bavil. Děkuji Honet
Zrušení ostrahy a zůstat u prověřených vlaků
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.