Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 62 |
Neotevřela se schránka s balíčkem,přesto mi aplikace ukázala,že zásilk vyzvednuta.Byl pátek a na informacích mi bylo řečeno ať napíšju email,že se ozvou.V pondělí to bylo v řesení a balíček měli poslat na jiné výdejní místo.Ve čtvrtek stále nic, opět voláno a nikdo nic nevěděl.Pán na lince ale řekl, že si to bere na starost a vše zařídí.V pátek, že si mám balík vyzvednout na jiné výdejně a že je připraven- paní o ničem nevěděla, že tam balík ještě nemá-mám počkat na pondělí.
V pátek odpoledne mi píše kurýr ze zásilkovny, že má můj balíček-paní ho našla POHOZENÝ u úplně jiného výdejního místa a předala ho pánovi,co byl zrovna přítomen..balík už mám,ale rozdělaný..
Dobrotéka
Vrátit peníze,nebo slevu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Hasalova, moc se za tuto situaci omlouváme, takto by předání zásilky rozhodně nemělo proběhnout. Pokud vaše zásilka není kompletní nebo je poškozená, kontaktujte prosím oddělení reklamací (https://www.zasilkovna.cz/reklamace). Kolegové už se o vše postarají a nabídnou vám řešení, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny