Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:62
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#79502Balík pohozen před boxem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2024, před měsícem

Nikola Hasalova

Znění stížnosti

Neotevřela se schránka s balíčkem,přesto mi aplikace ukázala,že zásilk vyzvednuta.Byl pátek a na informacích mi bylo řečeno ať napíšju email,že se ozvou.V pondělí to bylo v řesení a balíček měli poslat na jiné výdejní místo.Ve čtvrtek stále nic, opět voláno a nikdo nic nevěděl.Pán na lince ale řekl, že si to bere na starost a vše zařídí.V pátek, že si mám balík vyzvednout na jiné výdejně a že je připraven- paní o ničem nevěděla, že tam balík ještě nemá-mám počkat na pondělí.
V pátek odpoledne mi píše kurýr ze zásilkovny, že má můj balíček-paní ho našla POHOZENÝ u úplně jiného výdejního místa a předala ho pánovi,co byl zrovna přítomen..balík už mám,ale rozdělaný..


Produkt

Dobrotéka


Požadované řešení

Vrátit peníze,nebo slevu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2024 13:47, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2024 15:56, před měsícem

Dobrý den, paní Hasalova, moc se za tuto situaci omlouváme, takto by předání zásilky rozhodně nemělo proběhnout. Pokud vaše zásilka není kompletní nebo je poškozená, kontaktujte prosím oddělení reklamací (https://www.zasilkovna.cz/reklamace). Kolegové už se o vše postarají a nabídnou vám řešení, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.