Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79508Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2024, před měsícem

Dagmar Siudová

Znění stížnosti

Dne 25.11.2024 jsem nastupovala na zastávce Letní, Šumbark v 5:59 hod. do autobusu číslo linky : 913440/9 kdy jsem řidiči autobusů : *** řekla zastávku Točná Lidická( 14,50 Kč ), řidič autobusu mi dal jízdenku Ostrava Hranečník (35,50kč). Když jsem upozornila řidiče, že proč mám platit tolik peněz. Jeho odpověď byla, že jsem moc rychlá a je to má chyba, že jsem kartu přiložila brzy. Když jsem mu řekla, že chci vrátit zpět peníze, byl arogantní a otočil hlavu do okna a vůbec se se mnou nechtěl bavit, rozdíl peněz mi nevrátil a dělal že mě neslyší.

Tímto Vás žádám o vyřešení a prošetření dané stížnosti. A žádám o zaslání řešení dané stížnosti.

Děkuji.

Dagmar Siudová


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 07:44, před měsícem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si jízdní doklady kontrolovali co nejdříve po převzetí, nejlépe ihned.

Pokud zaměstnanec společnosti účtuje spotřebiteli jízdenku na delší cestu, než jakou spotřebitel požadoval, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení ze strany společnosti. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti Transdev Slezsko a.s., což je možné učinit na e-mail: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.

Pro efektivní řešení stížnosti by měl spotřebitel udat datum, čas, číslo linky, zastávku a popis události.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.