Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den.
Při nezdařeném prvním pokusu (čtvrtek) jsem kontaktovala wedo. Domluvili jsme se na přesměrování zásilky na pobočku..
Druhý pokus se opět nezdařil … bylo mi oznámeno , že se balíček nepřelepil a opět jel do boxu (pátek) .
A dnes , balíček doručen ovšem úplně na jiné místo , než msm v aplikaci!!!!
Co to má znamenat
Prosím tedy o vysvětlení .
Balíček byl dárek , takže zkažené výročí . Jak se k tomu postavíte .
Toto chci řešit .
Č. Zásilky 1AM05871968
Vidová
Jako relevantní vidím nějaký poukaz který mohu uplatnit na allegru , kde byla zásilka pořízena
|
Tweet |
Stížnost je také možné směřovat přímo ke společnosti WE|DO CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.wedo.cz/kontakt.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.