Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den , vzhledem k tomu ,že odesílám více zásilek, tak nevím přesne jestli byla zabalená v krabici nebo v Obale Fialovem... Obsah zásilky jsou Kartony Terea ... 2 × Žluté a 2 × Modré Tyrkysové jeden karton má hodnotu 1350 Kč.
Dne út 17. 9. 2024 10:53 uživatel Tým Zásilkovny
Zobrazit citovaný text
Dobrý den pošlete zásilku Prijemci
Dne čt 19. 9. 2024 12:42 uživatel Tým Zásilkovny
Zobrazit citovaný text
Dobrý den , prosím příjemci bylo oznámeno že se zásilka ztratila , odesílatele jsem Já Romana Fabianova a tím to už pí několikáté podávám Reklamaci a vrácení peněz na můj účet. V zásilce byli 4 × Kartony Pro nahrávání tabak v hodnotě 1350kc jeden. Pozaduji částku zpátky 4 × 1350 = Celková Částka 5400 Kč na účet *** .Taky vás žádám, protože se mi z Účtu ztahli penize za odeslání Zásilek které se nepodali a na infolince mě ujistili 4 lidi , že jsou peníze jen v Rezervaci .A v Bance mi potvrdili pravý opak .Že se musí vše zadat ručně když to systém nevezme .Během jednoho měsíce jsem udělala minimálně 4 a maximálně 15 plateb za Zásilky které nebyli nikdy poslané a zákazníkům slibujete, že když se balík neposle tak penize se vrací automaticky zpátky. Prosím o zaslání všech peněz zpětná od roku 1.1.2024 a taky 1.1.2023 nazpátek, a taky výpis všech mojich plateb, ať můžu přiřadit vše zpravne do Dani. Účetní to nesedí děkuji moc .Chybí mi dost peněz. Které si vaše firma odvedla z Účtu. Děkuji moc číslo balíku je *** .
Dne čt 19. 9. 2024 14:23 uživatel Romana Fabiánová <***> napsal:
Zobrazit citovaný text
Terea nahrávání Tabak
Žádám o vrácení peněz za všechny neodeslane zásilky zpětně za tento Rok a 2023 , z důvodu že mi přes infolinku několik zaměstnanců tvrdilo ,že za neodeslane zásilky vám nepřišli na účet, že jsou pouze v Rezervaci , až po kontaktování s Bankéřem, který mi Řekl pravý opak .Že zasilkovna to pravé dělá, a vrátky se musí zadat ručně Což mi i vás kolega ba infolince potvrdil , že pokud to systém nevrati zpátky musí se zadat ručně.
|
Tweet |
Strhávání plateb z účtu:
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Ztráta zásilky:
Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.
Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.
Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.
Domníváme se však, že při prokázání pravé hodnoty balíku by společnost měla uhradit tuto pravou hodnotu. Jiné orgány jako např. Český telekomunikační úřad však mohou být jiného názoru.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Fabiánová, vaši zásilku jsme nechali prověřit, nicméně u ní bohužel neevidujeme žádnou podanou reklamaci, proto s vámi kolegové nemohli záležitost dořešit. Dle všeobecných obchodních podmínek je nutné reklamaci podat skrze formulář na webu (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), jak vám již sdělili kolegové. Telefonické podání reklamace není možné. Co se týče částek za stornované zásilky, když posíláte přes appku, funguje to tak, že dokud zásilky fyzicky neodešlete, peníze se vám z účtu vůbec nestrhnou, jsou zde pouze blokovány. Doporučujeme proto důkladně zkontrolovat vaše výpisy u účtu, odchozí platby za nepodané zásilky zde nenajdete. Měly by tam být jen zásilky, které jste skutečně odeslala. Pokud byste takové platby ve výpisu skutečně našla, využijte prosím kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), kolegové to rádi prověří. Potřebovat od vás budou výpisy z účtu, kde budou platby jasně odečteny, spolu se soupisem vašich odeslaných i stornovaných zásilek, aby to mohli důkladně porovnat. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny