Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#79536Přesměrování balíku! neustále dělaní ze zákazníku ovce aby běhali po celé Praze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2024, před měsícem

Kateřina Pardubická

Znění stížnosti

Žádám o okamžité přesměrování balíku *** a ***- Balíkovna byla zakoupena na mé vybrané výdejní místo, nekupuji to nadarmo a jestli si myslí ČP že budu cestovat po Praze a ještě si brát volno abych stihla do pracovní doby vyzvednout balík tak to jste na omylu. Zákazník náš pán je pro Českou poštu španělská vesnice a naopak zachází se zákaznikem jak s odpadem. Jejich věta omlouváme se a pracujeme na zlepšení a kapacita plná, si nechejte na méně chápavé. Tímto žádám o oba balíky aby byly přesměrovány zpět na mé vybrané výdejní místo nebo poštu v blízkosti domu a to je Pošta Praha 56 (pobočka), Košířská Brána, Plzeňská 1348/95, 150 06 Praha 5-Košíře.


Požadované řešení

přesměrování balíku na mé vybrané původní výjední místo nebo Pošta Praha 56 (pobočka), Košířská Brána, Plzeňská 1348/95, 150 06 Praha 5-Košíře


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 10:55, před měsícem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště, jak spotřebitel učinil. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.