Počet nahlášených stížností: | 1231 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 12 |
Stížnost na nedoručení zásilky - od společnosti PPL jsem se úspěšného vyřešení nedočkala. Už se mi omluvili minimálně čtyřikrát, ale k ničemu to nebylo - 2x to hodili na řidiče, 1x na plnou kapacitu boxu a naposledy už ani důvod neuvedli.
Nedivte se, že reaguji tak, jak reaguji - podívejte se na itinerář níže:
Zásilka č. ***
11.11.2024 => zásilka byla doručena na jiné místo
13.11.2024 => omluva ze strany PPL, že zásilka řidiči zapadla, řidič bude poučen
Zásilku jsem si nakonec vyzvedla na jiném místě.
Zásilka č. ***
14.11.2024 => další zásilka byla opět doručena na jiné místo (stejné jako u předchozí zásilky)
15.11.2024 => opět omluva ze strany PPL za pochybení řidiče s tím, že řidič bude ještě jednou důsledně proškolen a zásilka mi bude doručena na správné místo
20.11.2024 => posílám další e-mail, že zásilka je znovu uložena na jiném místě (stále to stejné)
22.11.2024 => urguji stížnost, že zásilka je stále uložena na jiném než domluveném místě a nemám žádnou reakci ze strany PPL
24.11.2024 => opět omluva, přesunutí zásilky z důvodu plné kapacity boxu, mám dát ještě týž den vědět kam jinam ji má PPL doručit, což jsem tak učinila
26.11.2024 => opět omluva, že zásilka byla vrácena odesílateli
Společnost PPL je jako doručovatel nespolehlivá s absolutně neprofesionálním přístupem a zaměstnanci.
Doručení objednávky na požadované místo
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular, tak jak zde již spotřebitel dle popisu stížnosti učinil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.