Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#79544Změny tarifu internetu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2024, před měsícem

Jaromír Kuča

Znění stížnosti

Místní provider internetu (původně Opavanet) byl převzat firmou NEJ.cz, která fúzovala s O2. Po převzetí firmou O2 dochází u mé konkrétní služby NejNET300 (kofigurace 300/300 download- upload) v ceně 349,-Kč na novou nabídku "Internet HD Optický 250 s O2 TV a budete za něj platit 399 Kč s DPH měsíčně" V konečném důsledku jde o zhoršení datového toku a zdražení služby, u které službu TV nemám zájem.


Produkt

Internet HD Optický 250 s O2 TV


Požadované řešení

Jaká je šance na trvání plnění původní objednané služby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 11:20, před měsícem

Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.

Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou, anebo ukončením smluvního vztahu; nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.

Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2024 12:19, před měsícem

Vážený pane Kučo, v rámci sjednocení tarifů po fúzi s NEJ.cz mohlo dojít k úpravám, které reflektují nové podmínky a nabídky. Pokud nemáte zájem o službu O2 TV, doporučuji kontaktovat příslušné oddělení společnosti NEJ.CZ +420 488 999 488, které vám může poskytnout více informací o dostupných alternativách nebo možnostech úpravy tarifu, aby lépe vyhovoval vašim potřebám. S pozdravem, Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2024 08:53, před měsícem


Jaromír Kuča

V nejbližších dnech zkusím navštívit nejbližší kontaktní místo NEJ.cz a prověřit úpravu nabídky. Prozatím děkuji. Kuča J

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.