Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Místní provider internetu (původně Opavanet) byl převzat firmou NEJ.cz, která fúzovala s O2. Po převzetí firmou O2 dochází u mé konkrétní služby NejNET300 (kofigurace 300/300 download- upload) v ceně 349,-Kč na novou nabídku "Internet HD Optický 250 s O2 TV a budete za něj platit 399 Kč s DPH měsíčně" V konečném důsledku jde o zhoršení datového toku a zdražení služby, u které službu TV nemám zájem.
Internet HD Optický 250 s O2 TV
Jaká je šance na trvání plnění původní objednané služby
|
Tweet |
Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.
Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou, anebo ukončením smluvního vztahu; nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.
Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Vážený pane Kučo, v rámci sjednocení tarifů po fúzi s NEJ.cz mohlo dojít k úpravám, které reflektují nové podmínky a nabídky. Pokud nemáte zájem o službu O2 TV, doporučuji kontaktovat příslušné oddělení společnosti NEJ.CZ +420 488 999 488, které vám může poskytnout více informací o dostupných alternativách nebo možnostech úpravy tarifu, aby lépe vyhovoval vašim potřebám. S pozdravem, Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2
V nejbližších dnech zkusím navštívit nejbližší kontaktní místo NEJ.cz a prověřit úpravu nabídky. Prozatím děkuji. Kuča J