Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#79553Stížnost na služby a neprofesionální jednání pracovníků spol. Vodafone

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2024, před měsícem

Zdena Hánečková

Znění stížnosti

Služby Vodafonu, za které platíme nemalé částky jsou ve většině případů nekvalitní, někdy téměř až nefunkční, ať už se jedná o TV, či pevný internet. Viz níže…
Před 14ti dny nám bylo ze strany společnosti oznámeno, že mění tarify a pokud chceme nadále sledovat naše stávající TV programy, musíme si je zaplatit. S tím jsme nesouhlasili a po několika únavných hovorech s operátory nás jeden z nich odkázal na retenční odd., kde jsme se dohodli na kombinované nabídce, obsahující služby: Red Basic, Internet Super a Vodafone TV+, vč. Prima+Premium a VOYO s přijatelným navýšením ceny. Rychlost pevného internetu se nadále pohybuje mezi 20 a 80 Mb/s, při sledování TV obrazovka nesčetněkrát za večer zatuhne, poté zčerná a je nutné resetovat set-top box. Při dalším hovoru s operátorem nám bylo sděleno, že je chybný modem a je třeba ho vyměnit. Za tím účelem prý zajistí technika, což se ovšem nestalo. Když se ani po několika dnech technik neozval a kupón ke zprovoznění Prima+premium byl neplatný, navštívili jsme osobně prodejnu Vodafonu v Kr. Poli. Teprve až tam dotyčný pracovník (M.?) zajistil službu technika, ale vzápětí nás obvinil ze lži, co se nároku na předplacenou Prima+Premium týče. Arogance některých zaměstnanců Vodafonu nezná mezí. To ovšem není vše.
Dnes mezi 12:00 – 14:00 hod. se měl dostavit technik k výměně a zprovoznění pev. internetu. V 10:15 telefonicky požádal o dřívější návštěvu, což jsme akceptovali, ale nepřišel, neomluvil se a jeho telefon byl a doposud je nedostupný. Kvůli jeho liknavosti jsme přišli zbytečně o den dovolené.


Požadované řešení

Požadujeme, aby se vedení zmiňované společnosti k výše uvedeným, ať už technickým, či (ne)profesionálním problémům postavila čelem a sjednala adekvátní nápravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 10:20, před měsícem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V obchodních podmínkách společnosti Vodafone je uvedeno, že pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním nebo není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.

Dále uvádí, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2024 13:30, před měsícem

Dobrý den, paní Hánečková, daná záležitost mě velmi mrzí. Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce techniků musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost.
Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.