Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Při vyzvedávání zásilky 8.11.se z důvodu technické závady u z boxu box neotevřel. V tu dobu u boxu byl i váš kurýr a taktéž měl problém s načtením zásilky. Problém jsem ihned nahlásila u zásilkovny, kde mi bylo sděleno operatorem, že na místo posílá technika provést inventuru.Nahlásila jsem na jeho žádost i obsah zásilky. Po týdnu a několika předchozích telefonátu mi bylo neustále tlumočenío, že stále nikdo inventuru u zmíněného boxu neprovedl a téměř po 14 dnech mi bylo vaší operátorkou nakonec sděleno, že po inventuře zásilka v boxu nebyla, což mě přivádí na myšlenku, že zásilku odcizil někdo z vašich kurýrů. Reklamaci jsem již žádala u vaší zásilkovny a také u odesílatele, ale dosud nemám odpověď.
Vánoční dekoracec a dámská bunda.
Žádám tedy o kompenzací ve výši hodnoty zásilky č.2645981292 v částce 1012, 69 Kč. na účet č.802624093/0800
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Mikuličková, omlouváme se, že došlo k něčemu takovému. Je rozhodně dobře, že jste se ihned obrátila na operátory. V podobných případech dělají maximum, aby zásilku co nejdříve dohledali, ne vždy se to ale bohužel podaří. Moc nás mrzí, že ve vašem případě již dohledání nebylo možné. Jelikož zásilka nebyla doručena, doporučujeme reklamaci dořešit přímo s odesílatelem, ten se pak případně obrátí na nás. Věříme, že se záležitost podaří uzavřít k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den, dle vašeho upozornění jsem nahlásila reklamaci u obchodníka. Jsem přesvědčena, že moje stížnost je oprávněná a bude vyřešena v co nejbližší době.
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.
S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat o vyřízení reklamace u obchodníka a případně stížnost uzavřít.
Dle informace zásilkovny se balíček našel a měl by být uložen v zásilkovně.Vyzvednutí je možné po předchozím upozornění SMS s kódem. Dokud mi však SMS žádná nepřišla.
Pěkný den, paní Mikuličková, dle trasování byla zásilka před chvilkou uložena do výdejního místa, kde si ji nyní můžete vyzvednout. Měla byste tedy v tuto chvíli obdržet i kód pro vyzvednutí. Případně vám obsluha výdejního místa může zásilku předat na základě dokladu totožnosti. Nikola, tým Zásilkovny