Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#79555Ztráta zásilky ***

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2024, před měsícem

Jana Mikuličková

Znění stížnosti

Při vyzvedávání zásilky 8.11.se z důvodu technické závady u z boxu box neotevřel. V tu dobu u boxu byl i váš kurýr a taktéž měl problém s načtením zásilky. Problém jsem ihned nahlásila u zásilkovny, kde mi bylo sděleno operatorem, že na místo posílá technika provést inventuru.Nahlásila jsem na jeho žádost i obsah zásilky. Po týdnu a několika předchozích telefonátu mi bylo neustále tlumočenío, že stále nikdo inventuru u zmíněného boxu neprovedl a téměř po 14 dnech mi bylo vaší operátorkou nakonec sděleno, že po inventuře zásilka v boxu nebyla, což mě přivádí na myšlenku, že zásilku odcizil někdo z vašich kurýrů. Reklamaci jsem již žádala u vaší zásilkovny a také u odesílatele, ale dosud nemám odpověď.


Produkt

Vánoční dekoracec a dámská bunda.


Požadované řešení

Žádám tedy o kompenzací ve výši hodnoty zásilky č.2645981292 v částce 1012, 69 Kč. na účet č.802624093/0800


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 07:51, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2024 08:54, před měsícem

Dobrý den, paní Mikuličková, omlouváme se, že došlo k něčemu takovému. Je rozhodně dobře, že jste se ihned obrátila na operátory. V podobných případech dělají maximum, aby zásilku co nejdříve dohledali, ne vždy se to ale bohužel podaří. Moc nás mrzí, že ve vašem případě již dohledání nebylo možné. Jelikož zásilka nebyla doručena, doporučujeme reklamaci dořešit přímo s odesílatelem, ten se pak případně obrátí na nás. Věříme, že se záležitost podaří uzavřít k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2024 10:18, před měsícem


Jana Mikuličková

Dobrý den, dle vašeho upozornění jsem nahlásila reklamaci u obchodníka. Jsem přesvědčena, že moje stížnost je oprávněná a bude vyřešena v co nejbližší době.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 09:31, před měsícem

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.

S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat o vyřízení reklamace u obchodníka a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.11.2024 11:12, před měsícem


Jana Mikuličková

Dle informace zásilkovny se balíček našel a měl by být uložen v zásilkovně.Vyzvednutí je možné po předchozím upozornění SMS s kódem. Dokud mi však SMS žádná nepřišla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2024 14:24, před měsícem

Pěkný den, paní Mikuličková, dle trasování byla zásilka před chvilkou uložena do výdejního místa, kde si ji nyní můžete vyzvednout. Měla byste tedy v tuto chvíli obdržet i kód pro vyzvednutí. Případně vám obsluha výdejního místa může zásilku předat na základě dokladu totožnosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.