Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#79556Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 hodin 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2024, před měsícem

Rostislav Pisca

Znění stížnosti

Společnost okay nezaslala sedací soupravu za kterou jsem zaplatil 30000 Kč . V e-mailu mi tvrdila že zásilku odeslala a je na cestě což dopravce písemně vyvrátil . Po konfrontaci tímto zjištěním přestala komunikovat . Na heuréce , zboží cz atd se hromadí recenze se stejným scénářem . Mam za to že se na nás okay nezákoně obohatil . Telefony nezvedají a pobočky jen odevzdaně nás polituji ví že se to děje ale jako zaměstnanci s tím nic nezmůžou.


Produkt

Objednávka 9130762287 zboží číslo 995-0436/030_ZT302


Požadované řešení

Navrhuji vrácení plné platby kterou jsem zaplatil a to v co nejkratším termínu .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 08:13, před měsícem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Mimo výše uvedené platí, že pokud je prodávající v prodlení s dodáním zboží, jedná se o porušení smluvní povinnosti. V takovém případě by spotřebitel mohl žádat slevu z kupní ceny.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost splnit závazek bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2024 09:23, před měsícem

Dobrý den,

záležitost byla vyřízena ještě před zveřejněním stížnosti. Dovolíme si však vyjádřit k několika bodům, které zde spotřebitel uvádí zkresleně.
Na veškeré e-mail obdržel odpověď, jelikož řešíme požadavky zákazníků výhradně písemnou formou. Pokud tedy spotřebitel volá na čísla poboček, je logické, že neobdrží odpověď, pokud se jedná o e-shopovou zakázku, které pobočky nezpracovávají.
Dále chceme upozornit a poprosit dTest o nápravu, kdy byla neoprávněně předána v rozporu s GDPR komunikace zde do přílohy, prosíme tedy o odstranění dotyčné přílohy, jelikož nebyla doložena souhlasem dotyčné osoby s jeho předáváním dál.

Děkujeme.
za tým OKAY David V.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 11:03, před měsícem

Spotřebitel nám zaslal následující doplnění:
Opět lež i v reakci od okay . Nic semnou nevyřešily . Reklamaci na nedodané zboží odmítnou pro duplicitu . Dnes opět kontaktován dopravce a opět vyjádření že zásilku okay nepředal . Peníze vrátit nechtějí a nekomunikují ani e-mailem

Vyjádření dTestu:
I nadále stojíme za svým původním vyjádřením.

K upozornění společnosti uvádíme, že přílohy vkládané spotřebiteli jsou viditelné pouze pro strany sporu a pověřené pracovníky naší služby. Nedochází tak ke zveřejňování zmíněné komunikace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2024 11:39, před měsícem

Dobrý den,
v tomto případě, jelikož spotřebitel popírá sdělené informace prosíme dTest o uzavření stížnosti, jelikož je tato služba založena na dobrovolnosti obou stran a spotřebitel oficiální vyjádření nepřijímá.
Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 14:02, před měsícem

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Na základě výše uvedené žádosti jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.