Počet nahlášených stížností: | 545 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 28.11.2024 jsme v době cca 12.OO - 13.00 hod.společněs manželkou nakupovali v odchodě Penny v Holešově,ul.Palackého.Mimo jiné jsme chtěli koupit Pedigree kapsičky pro psy(12x100g) podle letáku platného od čtvrtka do středy 28.11.-4.12.2024.Bohužel jsme uvedené zboží nenašli.Při placení nákupu u pokladny byl přítomný pracovník prodejny(asi vedoucí).Proto jsem se dotázal na uvedené zboží.Bylo mě řečeno,že zboží už není a ani nebude,protože se naváží jen 1 x týdně.Manželka prohodila- Tak,toje nějaké špatné zásobování,když po 1 dni už ty kapsičky nemáte.Vedoucí na to nějak nereagoval a odešel.Casově - 12.40 hod. 2
Zato paní u vedlejší pokladny na situaci reagovala slovy : No tak už do naší prodejny Penny nechodte nakupovat.
Její arogantní jednání jsem nepřešel a zeptal se jí,jestli si toto může dovolit k zákazníkovi a jestli nechodí na školení zaměstnanců Penny,kde jsou určitě k jednání se zákazníkem dostatečně poučeni.Ani tak se paní pokladní neuklidnila a začala vykřikovat,že si můžu stěžovat.A jestli chci,tak můžu zavolat vedoucího prodejny.Zeptal jsem se paní na jménp.Bylo mě řečeno,že se paní pokladní jmenuje V.
Odpověděl jsem jí,že věc jejího chování budu řešit jinde a ne na prodejně.
Jako zákazník Penny shopu vás chci požádat o řešení 2 věcí
1)Nedostatek zboží se může projevit,to je normální.Je otázka,zda je to v důsledku centrálních zásob,nebo špatné objednávky.Každopádně to poškozuje dobré jméno Penny,pokud na to zákazník není upozorněn předem už na zmíněném letáku
2)K jednání paní pokladní,která se zapojila do určování prodejny Penny,kam má nebo podle ní nemá,chodit zákazník pro zboží,tak to je tedy skutečně na pováženou.Pokud to nepochopila(a určitě není začínající zaměstnanec) tak by bylo vnodné jí to minimálně připomenout!!!!
Nechci si jen postěžovat.
Pro nápravu si myslím,že jsem řešení už uvedl v předchozím odstavci.
Děkuji za ostatní zákazníky Penny marketu.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je vhodné směřovat přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty.
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.