Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79567Ujel mi před nosem o minutu dříve

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2024, před měsícem

Lukáš Mikulenka

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych napsat stížnost na řidiče, který nám ujel u domova seniorů 15:24 28.listopadu číslo 307, šli jsem na autobus bylo 15:22 měli jsme to asi 100 metrů na telefonu skočilo 15:23 tak jsme se rozběhli uběhlo 20 sekund měli jsme to 10 metrů od autobusu a řidič odjel následně jsme šli na žel. Kde jsme ho dostihli, zeptali jsme se slušně proč to udělal ze jsme měli ještě půl minuty a řekl: ‘’neni moje povinnost na vás čekat, běželi jste pomalu jak ve škole. Neni to můj problém ja jezdím podle sebe,,


Produkt

307 autobus ve fm z domova seniorů 15:24 směr Lískovecká atd.dne 28 listopadu


Požadované řešení

Udělit nějakou výstrahu at se to více neopakuje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 10:46, před měsícem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2024 17:29, před 9 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.