Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, chtěl bych napsat stížnost na řidiče, který nám ujel u domova seniorů 15:24 28.listopadu číslo 307, šli jsem na autobus bylo 15:22 měli jsme to asi 100 metrů na telefonu skočilo 15:23 tak jsme se rozběhli uběhlo 20 sekund měli jsme to 10 metrů od autobusu a řidič odjel následně jsme šli na žel. Kde jsme ho dostihli, zeptali jsme se slušně proč to udělal ze jsme měli ještě půl minuty a řekl: ‘’neni moje povinnost na vás čekat, běželi jste pomalu jak ve škole. Neni to můj problém ja jezdím podle sebe,,
307 autobus ve fm z domova seniorů 15:24 směr Lískovecká atd.dne 28 listopadu
Udělit nějakou výstrahu at se to více neopakuje
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.