Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Kupuju grafický tablet, který mám už nějakou dobu v košíku, proto vím, jaká je jeho cena u Datart. Dnes jsem na stránkách Datart viděl u výrobku tuto standarní cenu a přeškrtnutou cenu o cca 20% sugerující, že byl výrobek takto zlevněn. Hodně se mluví, že obchodníci už tyto praktiky omezují, že po tom jde ČOI, ale evidentně to tak není a tyhle klamavé slevy jsou zcela bězžné. Zajímalo by mě vlastně, zda lze někam tyto podněty poslat tak, aby se to podovdníků skutečně dotklo - na nějaký FB účet, který to sleduje, apod. Děkuji, JAkub Zeman
XP PEN Pro 13 palců - cena 7990 (standardní), uvedená však škrtnutá "běžná" cena kolem 8500,- Kč.
Viz email
|
Tweet |
Podle § 12a zákona o ochraně spotřebitele platí, že informace o slevě z ceny výrobku musí obsahovat informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával v době 30 dnů před poskytnutím slevy, od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně.
Pokud má spotřebitel podezření na nesprávné postupy a nezákonné jednání podnikatele, může podat podnět na Českou obchodní inspekci (odkaz zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).