Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, dnes jsem jela na Kladno autobusem 630 ve 12:02 ze zastavky Billundska a pan řidič byl velmi neprijemny dala jsem mu 20 korun v drobných v zadnych jinych autobusem s tim problém neměli nekde byli i rádi. Ale tenhle mě skoro nevzal :) a arogantně řekl no tak mi to sem dejte a až k tescu jsem slyšela jak se o tom baví že je problém mít 20 korun v celku a tak.
Aspoň mu něco říci aby se choval priste slušněji.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dle § 5 odst. 1 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, je každý povinen přijmout tuzemské bankovky a mince bez omezení. Příjem tuzemských bankovek nebo mincí může mimo jiné odmítnout každý s výjimkou České národní banky a úvěrové instituce provádějící pokladní operace, jestliže se jedná o více než 50 tuzemských mincí v jedné platbě.
V této oblasti vykonává dohled na dodržováním předpisů Česká národní banka. Zákon o oběhu bankovek a mincí sice nestanoví za nepřijímání hotovosti žádné sankce, takové jednání však může za určitých okolností naplnit znaky skutkové podstaty ohrožování oběhu tuzemských peněz podle § 239 odst. 2 písm. a) TrestZ. Obchodník za porušení zákona odpovídá též soukromoprávně. Pokud zákazníkovi takovým jednáním vznikne újma, může ji na obchodníkovi vymáhat soudně.