Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#7958Nedostupnost signálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2015, před 9 lety

Klára Baxova

Znění stížnosti

Dobrý den,nemáme signál v domě a jeho okolí,dnes jsem kontaktovala Vodafone obchod v Klatovech,kde mi bylo řečeno,že mám volat operátora.Cena zesilovače signálu je vyšší než odtoupení od smlouvy.cca2400Kč zesilovač dle info operátora, a cca1400Kč pokuta dle info v obchodě.Je nějaké jiné řešení,používáme 2čísla Vodafone,zrušili bysme smlouvu a přešli k O2.


Produkt

oblast Javor p.Janovice nad Úhlavou


Požadované řešení

doporučení jiné ceny zesilovače


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2015 11:10, před 9 lety

Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Toto se děje prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Spotřebitel by si měl tyto skutečnost ověřit již před uzavřením smlouvy. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora. Na druhou stranu také existují i důvody, které jsou mimo dosah operátora (např. stavba výškových budov nebo jiné technické překážky). Toto se nevztahuje na případy, kdy naopak ke zhoršení pokrytí dojde z důvodů na straně účastníka, například v případě, že se přestěhuje.

Zákon o elektronických komunikacích neupravuje možnost odstoupení od smlouvy z důvodu vadného poskytování služby. Pro tento případ se využívá reklamace a dále námitka k Českému telekomunikačnímu úřadu.

Smlouvu lze také obecně vypovědět, operátor je oprávněn žádat úhradu částky, která nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2015 12:49, před 9 lety

Hezký den, paní Baxová,

v obci Javor máme pokrytí jen částečné a jde o slabý signál, který doporučujeme ověřit přímo na místě. Tuto informaci najdete i v mapě pokrytí na http://www.vodafone.cz/mapa-pokryti. Posílení signálu v této oblasti v dohledné době bohužel nechystáme.

Není možné, abychom Vám zaručili 100% dostupnost signálu kdekoliv v ČR, proto si můžete předem ověřit předpokládané pokrytí v mapě na našich stránkách. V tomto případě bych z velké části opakoval vyjádření dTestu, na které se proto odkážu.

"Zesilovač" signálu nenabízíme, vím, co máte na mysli, ale raději to upřesním. Jde o Vlastní 3G zónu, která kolem sebe vytvoří 3G signál, který můžete využít pro volání. Můžete ji využít v místě, kde žádný signál není, proto nejde o zesilovač. Pro použití Vlastní 3G zóny je kromě elektřiny důležitým předpokladem dostupnost kvalitního připojení k internetu (ideálně pevný internet), bez toho by Vlastní 3G zóna nefungovala. Jak jste sama zmínila, cena za toto zařízení je 2 377 Kč.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.10.2015 13:40, před 9 lety


Klára Baxova

Dobrý den,
v kamenném obchodě jsem byla informována o tom,že mám vyžadovat ,,zesilovač signálu",proto jsem se vyjádřila tímto termínem,tak jak mi bylo sděleno.Služby pro vaše klienty jsou nedostatečné.Před uzavřením smlouvy jsme pobývali v Klatovech a neřešili jsme signál v jiné oblasti.Nyní bydlíme v obci,kde je pokrytí nedostatečné,proto vaše vyjádření je neuspokojivé...Máme s manželem operátora Vodafone,budeme nuceni spolupráci s vámi ukončit.Zaráží mně váš přístup ke klientovi.
Děkuji Baxová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2016 11:06, před 9 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.