Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,nemáme signál v domě a jeho okolí,dnes jsem kontaktovala Vodafone obchod v Klatovech,kde mi bylo řečeno,že mám volat operátora.Cena zesilovače signálu je vyšší než odtoupení od smlouvy.cca2400Kč zesilovač dle info operátora, a cca1400Kč pokuta dle info v obchodě.Je nějaké jiné řešení,používáme 2čísla Vodafone,zrušili bysme smlouvu a přešli k O2.
oblast Javor p.Janovice nad Úhlavou
doporučení jiné ceny zesilovače
|
Tweet |
Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Toto se děje prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Spotřebitel by si měl tyto skutečnost ověřit již před uzavřením smlouvy. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora. Na druhou stranu také existují i důvody, které jsou mimo dosah operátora (např. stavba výškových budov nebo jiné technické překážky). Toto se nevztahuje na případy, kdy naopak ke zhoršení pokrytí dojde z důvodů na straně účastníka, například v případě, že se přestěhuje.
Zákon o elektronických komunikacích neupravuje možnost odstoupení od smlouvy z důvodu vadného poskytování služby. Pro tento případ se využívá reklamace a dále námitka k Českému telekomunikačnímu úřadu.
Smlouvu lze také obecně vypovědět, operátor je oprávněn žádat úhradu částky, která nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Hezký den, paní Baxová,
v obci Javor máme pokrytí jen částečné a jde o slabý signál, který doporučujeme ověřit přímo na místě. Tuto informaci najdete i v mapě pokrytí na http://www.vodafone.cz/mapa-pokryti. Posílení signálu v této oblasti v dohledné době bohužel nechystáme.
Není možné, abychom Vám zaručili 100% dostupnost signálu kdekoliv v ČR, proto si můžete předem ověřit předpokládané pokrytí v mapě na našich stránkách. V tomto případě bych z velké části opakoval vyjádření dTestu, na které se proto odkážu.
"Zesilovač" signálu nenabízíme, vím, co máte na mysli, ale raději to upřesním. Jde o Vlastní 3G zónu, která kolem sebe vytvoří 3G signál, který můžete využít pro volání. Můžete ji využít v místě, kde žádný signál není, proto nejde o zesilovač. Pro použití Vlastní 3G zóny je kromě elektřiny důležitým předpokladem dostupnost kvalitního připojení k internetu (ideálně pevný internet), bez toho by Vlastní 3G zóna nefungovala. Jak jste sama zmínila, cena za toto zařízení je 2 377 Kč.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den,
v kamenném obchodě jsem byla informována o tom,že mám vyžadovat ,,zesilovač signálu",proto jsem se vyjádřila tímto termínem,tak jak mi bylo sděleno.Služby pro vaše klienty jsou nedostatečné.Před uzavřením smlouvy jsme pobývali v Klatovech a neřešili jsme signál v jiné oblasti.Nyní bydlíme v obci,kde je pokrytí nedostatečné,proto vaše vyjádření je neuspokojivé...Máme s manželem operátora Vodafone,budeme nuceni spolupráci s vámi ukončit.Zaráží mně váš přístup ke klientovi.
Děkuji Baxová
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.