Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Jste neschopná zásilkovna padli jste na dno. Zlatá pošta. Za paní K to fungovalo a vy teď dodáváte balík 10 dní a ještě si to drze přesměrujete na jiné výdejní místo. Výběru si nejlevnější variantu a vy mi s toho uděláte nejdražší. Budu si na vás stěžovat a půjde do do tv jak jste neschopní. *** tento balík chci laskavě do boxu podle objednávky nebo domů na mojí adresu. Minulý týden jste mi dodali balík po 10 dnech od příjmu v Jihlavě a teď znovu. Kdyby jste ten balík vyhodili ven na silnici tak ho ke mě dřív zafouká vítr než ho vy doručíte. Jste absolutně neschopní Dukát
Dovést na mojí adresu *** nebo na go box na náměstí u městského úřadu nebo za jednotou
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Dukáte, je nám líto, že na svoji zásilku čekáte déle, než je obvyklé. Kontaktujte nás prosím pomocí tohoto formuláře: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové situaci prověří a postarají se o to, aby se zásilka co nejdříve dostala až k vám. Nikola, tým Zásilkovny
Vyplnil jsem formulář stížnost přímo na vašich stránkách zasilkovna. Pán který se s mým případem zabýval mi napsal, že moje zásilka opět trasuje ale má "opět" trasovat od 2.12. a v aplikaci se zobrazuje že je stále od 27.11.v Jihlavě to už je 6 dní. Asi jste mě poslechli a vyhodili ven na cestu, teď jen čekat až zafouká vítr a bude u mě
Pěkný den, Dukáte, podle trasování byla zásilka dnes uložena do výdejního místa a můžete si ji vyzvednout. Ještě jednou se omlouváme za zadržení. Nikča, tým Zásilkovny