Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79591Řidič nezastavil na zastávce Hulínská Magneton Kroměříž

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2024, před měsícem

Jitka Tkadlčíková

Znění stížnosti

29.11.2024 v Kroměříži nezastavil autobus na zastávce Hulínská Magneton ve 22.12. Na zastávce stáli lidé. Konkrétně já jezdím takto z odpolední směny do Holešova, kde přesedám na poslední autobus, který mě zaveze domů. Jelikož řidič nezastavil, musela jsem na vlak a autobus z Holešova jsem už nestihla a jela taxíkem. Stálo mě to tedy peníze a stres. Řidič bezohledně projel a vykašlal se na lidi. Tkadlčíková.


Požadované řešení

Potrestat řidiče


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 09:24, před měsícem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.