Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Balíkovna opakovaně, 60%-70% případů, nedodá zásilku do zvoleného výdejního místa, ale pouze do jejich hubu. Kdyby se alespoň pokusili dodat co dlaśího nejbliŽšího výdejního místa a oznámili to, ale pouze vždy pošlou zprávu: *Dobrý den,Váš balík jsme z provozních důvodů museli uložit na jiném ukládacím místě. Omlouváme se!*. Jejich hub/třídící centrum je o pár km dále a nejede tam žádné HMD. Jednou dvakrát se to dá pochopit, ale ve více jak polovině případů je velký nepoměr ke konkurenčním firmám. Bohužel někdy nelze zvolit jiného přepravce, protoze eshop spolupracuje pouze s Balíkovnou nebo službami, které nevyhovují z jiných důvodů.
K tomu za poslední 3 měsíce mi ztratili již druhou zásilku.
Přepravní společnost
Dostat své služby na úroveň konkurence - zde konkrétně dodávat do vybraného nebo do bližšího náhradního místa. A samozřejmě zásilky neztrácet. Sice vždy je to zasílatel s nimi vyřeší a zákazník tím finančně netrpí, ale je to zbytečné a prodlužuje to značně dobu dodání z pohledu zákazníka.
|
Tweet |
Službu Balíkovna poskytuje Česká pošta, s.p.
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.